TomTom eigen stem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand hoe je bijvoorbeeld via de site Je eigen navigatiestem | NAVIGOAT.COM of Eigen navigatiestemmen voor navigatiesysteem TomTom - hoe doe je dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom eigen stem
Weet er iemand hoe je bijvoorbeeld via de site
Je eigen navigatiestem | NAVIGOAT.COM of Eigen navigatiestemmen voor navigatiesysteem TomTom - hoe doe je dat of via een andere manier een eigen stem kan opnemen voor de TomTom IPhone App? Kan men de mappen bekijken waar de geluidsbestanden van een IPhone waar een jailbreak op zit en kan men deze dan wijzigen? Graag jullie mening. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan Niet
Citaat:
Maar ik heb het al als suggestie opgestuurd
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom Greece; geselecteerde stem niet beschikbaar | MichaelJ | iPhone Apps | 5 | 07-06-11 18:53 |
Stem TomTom door bluetooth oortje | G_rrtt | iPhone Navigatie | 6 | 19-05-11 13:54 |
Bellers horen een echo van hun eigen stem | GUStamante | iPhone algemeen | 29 | 07-02-11 15:23 |
TomTom: tomtom 1.2 text-to-speech stem aanpassen? | borgqueenx | iPhone Navigatie | 8 | 23-11-09 22:00 |
Eigen stem hoorbaar bij telefoongesprek | juhe | iPhone algemeen | 5 | 17-04-09 21:30 |
|
|