Twitterapp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, misschien kijk ik er totaal overheen, dan mijn excuses, maar google etc heeft me nog niet kunnen helpen.. maar ik zoek dus een twitterapp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitterapp
Hee,
misschien kijk ik er totaal overheen, dan mijn excuses, maar google etc heeft me nog niet kunnen helpen.. maar ik zoek dus een twitterapp die zowel push als multitask ondersteund.. official app is alleen multitask, wat opzich ook prima zou zijn, ware het niet dat je batterij dan veranderd in een trechter, en je m zo leeg hebt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Andere optie (gratis t.o.v. BoxCar) is Notifo. Ik gebruik het ook, werkt prima. Overigens denk ik dat je met multitasking altijd een trechter in je batterij zult houden, helemaal omdat iOS4 alles open laat staan.
Ik gebruik op mijn 3GS (3.1.3) Backgrounder i.c.m. Proswitcher. Backgrounder is zo ingesteld dat er géén gebruik gemaakt wordt van backgrounding, tenzij anders ingesteld per app. Is een stuk batterij-vriendelijker en werkt prima, want niet alle apps hoeven perse te multitasken...
|
|||
|
|||
Deze twee apps hebben iOS4.0 support en push notificatie. T kost wat maar dan heb je ook wat.
Twittelator Twittelator Pro - amazing iPhone Twitter Client - Twittelator (niet helemaal up2date site) Qua overzicht en instellingen net wat beter dan Twitbird. of Twitbird Premium TwitBird ~ Twitter app for iPhone Grootste voordeel van Twitbird is daarnaaast dat je een originele tweet en je reactie erop mooi onder elkaar ziet erg handy. |
|
|||
|
|||
of echofon of tiwtbit
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
twitbird pre met push of itweetreply die pusht bijna voor elke twitterapp
|
|
||||
|
||||
Gratis alternatief voor multitasking en push: Twitter for iPhone + Boxcar
|
|||
|
|||
Ik ben zelf erg fan van de Twitter app, voorheen Tweetie 2.0. Die werkt naadloos, soepel, snel en voorzien van alle opties. Die heb ik samenwerken met Notifo. Dat is een simpel werkende app, die vrij eenvoudig in te stellen valt.
Daar kan je dan zelf aangeven van welke berichten je pushnotificaties wilt ontvangen. In den beginne doe je er veel aanzetten, tot je gek wordt van het getuuter van de pushberichten . Beiden zijn overigens gratis. |
|
|||
|
|||
Twitter geeft ook push toch
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|