Apps speciaal voor de iPhone 4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De lijst bevat veel apps die niet uitsluitend op iPhone 4 werken. Een lijst met alleen iPhone 4 apps zou leuk zijn....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De lijst bevat veel apps die niet uitsluitend op iPhone 4 werken. Een lijst met alleen iPhone 4 apps zou leuk zijn.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
alleen i movie en alle led lamp app's dacht ik
|
|
|||
|
|||
Nee ook die met gyroscope
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De iphone 4 specifieke (gyro, LED, front camera,..) kan je er zelf uit selecteren toch? Dan schieten er inderdaad nog maar enkele over. Laatst gewijzigd door AppAddict; 02-08-10 om 20:53. Reden: spelling |
|
|||
|
|||
maar die werken toch ook op de 3? zonder gyro, maar is verder niet 4 only
|
|
|||
|
|||
Hi AppAddict, ja het is geen probleem om de echte iPhone 4 apps er uit te selecteren. Jouw lijst is interessant om te hebben en bekijken; dus bedankt daarvoor! Ik zou alleen een lijstje met slechts pure iPhone 4 apps handig vinden.
Het is vaak zo met software (en ook met deze lijst) dat hoewel alle informatie/functionaliteit aanwezig is, je een betekenis-voller/nuttiger/handiger 'product' krijgt als er geen extra bewerkingen/handelingen nodig zijn. Zo'n volzin is een beetje overkill voor deze lijst natuurlijk; maar dit is waar ik in de basis aan denk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
@ LEDsFlash: Volledig akkoord. De lijst is geupdate ter verduidelijking. De iphone 4 'only' apps zijn nu in het vet groen aangeduid |
|
|||
|
|||
Een slimme en simpele manier AppAddict. Leuk!
|
|
|||
|
|||
light-o-matic zo ff downloaden denk ik..kun je ook tekst intypen en laat hij het zien in morse via de ledlight. tevens een flashlight etc. Is een filmpje van op youtube
|
|
||||
|
||||
Cool! Bedankt voor de tip!
Ongeloofelijk hoeveel LED flash apps er te verkrijgen zijn! Persoonlijk zou ik liever meer apps willen zien die gyroscoop ondersteunen. Edit: afbeelding toegevoegd ter illustratie. Laatst gewijzigd door AppAddict; 04-08-10 om 23:01. Reden: afbeelding toegevoegd |
|
|||
|
|||
Gewoon Springflash gebruiken icm activator.
|
|
|||
|
|||
Ik zou heel graag een proggie willen hebben waar het taakbeheer van de Iphone is geregeld want dat mis ik of heb ik wat over de kop gezien
Ik zou zo niet weten welke proggies op de achtergrond draaien.
|
|||
|
|||
2keer snel op homeknop duwen zou moeten helpen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jongens, jullie gaan offtopic.
Als je 2x op de homeknop drukt komen de actieve programmas tevoorschijn. Wil je programmas die op de achtergrond draaien afsluiten, dan druk je een paar sec. op een icoontje, en dan beginnen ze te bewegen. als je links bovenin het icoontje klikt, sluit je het programma af. Instellen dat de programma's vanzelf afsluiten is zover ik weet niet mogelijk. Misschien via een Jailbreak. Maar als je meerdere vragen hebt kan je beter een topic aanmaken, zodat we hier verder ontopic kunnen. Een goede game die er nog niet tussen staat is: asphalt 5. Maakt gebruik van het retina scherm, en kost maar 0,79cent! |
|
|||
|
|||
is er een soortgelijk lijst met apps uit Cydia die werken op de iphone 4.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je had niet heel de lijst hoeven te quoten hoor . Nee denk het niet, deze lijst bevatten apps uit de gewone app store. Als je zo'n Cydia apps lijst wil maken, ik hou niemand tegen Laatst gewijzigd door AppAddict; 05-08-10 om 16:40. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Asphalt beweert een gyroscoop functie erin te hebben, en ik heb die ook aanstaan. Maar dat is geen gyroscoop, maar zon sensor die ook al in de 3G en de 3GS zat. (ik kan even niet op de naam ervan komen)
|
|
||||
|
||||
Hmm is wel erg misleidend dan. Een accelerometer een gyroscoop noemen.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Navigatie-app speciaal geschikt voor wandelaars? | Onkelpazuzu | iPhone Navigatie | 17 | 10-04-10 22:03 |
|
|