Iphone start steeds opnieuw op tijdens apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgebruikers, Er doet zich een probleem voor met mijn iphone 3gs. Elke keer als ik langer dan 5 minuten een app speel start me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone start steeds opnieuw op tijdens apps
Beste forumgebruikers,
Er doet zich een probleem voor met mijn iphone 3gs. Elke keer als ik langer dan 5 minuten een app speel start me iphone opnieuw op. Soms blijft hij maar opnieuw opstarten (dan staat er wel nog een app open). Ik heb mijn iphone gejailbreaked. En heb gecracte apps van ins*******us. Ik zie net dat me iphone gesynct heeft met itunes, en dat die apps weg zijn. Kan het daar aan liggen? Ik heb alles geprobeerd, ik dacht dat het nu opgelost was. Ik hem hem helemaal gereset (geen gegevens er terug opgezet) en toen opnieuw gejailbreaked. Zou dit probleem opgelost zijn als ik app koop in de app store i.p.v download? Of beter gezegd: Hoe kan ik dit oplossen?!?! Dico UPDATE: Hij blijft maar opnieuw opstarten, ik ga hem resetten. Zoek nog steeds een oplossing! Laatst gewijzigd door djico; 15-08-10 om 12:07. Reden: update |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
ipone restart door ap |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start steeds opnieuw op.. help!!!!!!!! | mart80 | iPhone algemeen | 6 | 07-05-11 01:37 |
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! | djico | iPhone algemeen | 1 | 22-08-10 22:11 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
IPhone 3G start steeds opnieuw op | joostvl | iPhone algemeen | 4 | 10-08-09 09:54 |
Iphone start steeds opnieuw op! | constantine | Unlock [archief] | 5 | 30-06-08 15:40 |
|
|