Apps, apps en apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Door acties als appevent of de lijstjes die je hier op iPC tegenkomt, heb ik een aantal apps op de computer staan. Sommige apps heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps, apps en apps
Door acties als appevent of de lijstjes die je hier op iPC tegenkomt, heb ik een aantal apps op de computer staan. Sommige apps heb ik al gedownload voor mijn latere ipad, andere voor mijn 2 jarige zoon.
Hoe kan ik eigenlijk overzicht houden met al die apps?? Ik heb al een hoop apps verwijderd omdat ik deze niet kon gebruiken, maar dan zijn ze ook weg. Is er een manier om een gemakkelijker overzicht te hebben dan momenteel in iTunes?? Grt stevo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je naar de iTunes Store gaat en daar rechtsboven op je naam klikt kun je een lijst opvragen van alle content die je ooit op je account hebt gekocht.
|
||||
|
||||
Hoi Destiny,
Ja, dat weet ik. Maar is er een "gemakkelijkere" of "andere" manier om al die apps in itunes op te slaan? Ik vind het met momenten chaotisch |
|
||||
|
||||
Nee helaas niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
Zin en Onzin Apps, Bevuiling van de Apps Store | imagine | iPhone Apps | 2 | 09-03-09 15:57 |
|
|