Accounts voor de AppStore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus een Amerikaans en een Nederlands account voor de App Store. Dit is allemaal heel leuk en aardig, maar er is nu dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Accounts voor de AppStore
Ik heb dus een Amerikaans en een Nederlands account voor de App Store.
Dit is allemaal heel leuk en aardig, maar er is nu dus een update voor UitzendingGemist die ik met geen mogelijkheid te pakken krijg. Ik heb al het logische al geprobeerd (Instellingen > Store > Log uit > Inloggegevens NLse account opgeven) en me suf gezocht maar geen enkele oplossibng kunnen vinden. Wanneer ik namelijk de update uit probeer te voeren vraagt de iPhone mij om het wachtwoord van het Amerikaanse account. Ik geef dit dan op en kom in deze App Store terecht waar vervolgens UitzendingGemist niet te downloaden is. Dit heb ik nou al tig keer herhaalt zonder resultaat dus ik hoop dat hier iemand een oplossing voor dit probleem heeft. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb een ander probleem met de USA account, elke keer dat ik inlog vraagt itunes/apple opnieuw mijn gegevens en vervolgens ook adresgegevens etc, dan accepteert itunes niet mijn NL adres, moet ik extra bevestigen, en dan gebeurt er dus niets, kan niet downloaden, hoe doen jullie dat met 2 itunes accounts?
ik lees het gaag |
|
|||
|
|||
Zelfde
@iRobin ik heb hetzelfde probleem al een hele tijd, hij springt dan ook bij het wisselen van account naar iTunes, ook al ben ik met Nl ingelogd, bij een update of inapp aankoop, springt hij naar de USA account.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je toch een adres moet opgeven zoek je gewoon naar een hotel in NY bijv. en gebruik je die adresgegevens. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kom ik aan Amerikaanse Apps zonder een Amerikaanse cc te hebben? Deze app wil ik: (http://itunes.apple.com/us/app/kenny...394286725?mt=8) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
btw de goedkoopste oplossing op iphoneclub website gevonden: App Store-account aanmaken zonder creditcard of kadobon - iPhone - iPhoneclub.nl
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
appstore itunes vs appstore iphone | jantjuh | Archief | 1 | 02-08-08 14:01 |
|
|