Inloggen iTunes lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin heeft (eindelijk) ook sinds 2 weken een iPhone, een 3GS... meteen heb ik haar aangeraden om een account aan te maken via iTunes, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inloggen iTunes lukt niet
Mijn vriendin heeft (eindelijk) ook sinds 2 weken een iPhone, een 3GS... meteen heb ik haar aangeraden om een account aan te maken via iTunes, kompleet met click&buy... want dan kan je apps downloaden en kopen.
Click&buy is geautoriseerd, via een klein bedrag wat op haar rek. is overgemaakt, het bedrag was de autorisatiecode wat bij Click&buy ingevoerd moest worden. Prima, is gedaan. Nu is het volgende probleem gaande: bij het inloggen op iTunes komt er een melding dat het account "mijnnaam@gmail.com" niet bekend is bij Apple, waardoor inloggen überhaupt niet mogelijk is. Oké denken we dan, opnieuw het account aanmaken? Nee, want als we dan dezelfde email gebruiken "mijnnaam@gmail.com" zegt Apple: hey!! Dat account is al in gebruik.... We krijgen nu het gevoel vast te lopen... hoe komen wij hieruit?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hello, ik zou graag via apple store applicaties downloaden maar krijg steeds de melding u hebt u account nog niet geverifieerd en dat ik via een link in mijn email moet bevestigen maar welke emailprogramma bedoelen ze eigenlijk kan iemand me hiermee helpen aub thanks
Laatst gewijzigd door tinka001; 29-08-10 om 20:33. |
|
||||
|
||||
Als je een iTunes-account aanmaakt moet je een e-mailadres opgeven en daar sturen ze een verificatiemail naar. Als je je account niet geverifieerd hebt kan je er niets mee.
Als je geen spam wil kan je je e-mailadres beter weghalen |
|
|||
|
|||
thanks voor de raad kzal eens probere
kan ik eigenlijk mijn hotmail account opgeven? Laatst gewijzigd door WDS001; 29-08-10 om 20:40. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hallo nu krijg ik de melding deze apple id is nog niet gebruikt met de itunesstore controleer uw account informatie wat nu?
Laatst gewijzigd door tinka001; 29-08-10 om 21:13. |
|
|||
|
|||
kan ik terug een verifieermail laten sturen naar mijn account? en dan komt er op voor te betalen maar kan dit niet gratis?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inloggen op sites lukt niet | Pluiske | iPhone algemeen | 1 | 28-08-10 13:14 |
Inloggen op Cisco Wi-Fi lukt niet | snoopnotthedog | iPad algemeen | 1 | 22-08-10 23:23 |
iPhone: winscp inloggen lukt niet | joey35 | Jailbreak | 19 | 18-05-10 21:43 |
Inloggen op websites lukt niet meer | Rinus85 | iPhone algemeen | 5 | 17-08-09 18:52 |
Windows: Inloggen winscp lukt niet | marcoryn | Desktop-applicaties | 3 | 06-08-08 13:36 |
|
|