//

App xsphone van xs4all

App xsphone van xs4all discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen, alle instellingen voor de app xsphone van xs4all staan goed, alleen als ik probeer te bellen maakt mijn iphone geen verbinding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-08-10, 21:25
marsloos marsloos is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard App xsphone van xs4all

Kan iemand mij helpen, alle instellingen voor de app xsphone van xs4all staan goed, alleen als ik probeer te bellen maakt mijn iphone geen verbinding met de sip server, maar komt met de melding dat hij verbinding met "nul" wil opzetten ipv met de sip server.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-10, 13:02
thagenberg thagenberg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard Xsphone en OS 4.02

Ik heb hetzelfde probleem. Na upgrade van de Iphone firmware naar OS 4.00 trad dit probleem op. Versie 1.1 van Xsphone is niet compatibel met OS 4.00. Ik heb begrepen dat XS4ALL aan een upgrade werkt.
  #3  
Oud 10-09-10, 23:09
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Fijn dat ik dat hier lees... niet fijn dat xs4all dat dan niet communiceert!

Ben juist vanavond bezig de boel op mijn iPhone aan de gang te krijgen blijkt dit weer aan de hand te zijn dus.

Ik kan me herinneren dat ik anderhalf jaar geleden ook een poos aan het prutsen ben geweest om het op de iPod Touch werkend te krijgen. Ik had het toen zover dat ik er daadwerkelijk mee kon gaan bellen, alleen werd dan standaard na 1 of 2 minuten de verbinding verbroken.

Ik dacht nu eens een poging te wagen met de iPhone, en nu lees ik jullie bevindingen. Jammer want het zou een leuke app zijn als het werkt.
  #4  
Oud 14-09-10, 16:07
thagenberg thagenberg is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Is er iemand die xsphone werkend heeft met OS 4.0
  #5  
Oud 14-09-10, 16:43
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Bij de app (appstore) staat: BELANGRIJK
Wij helpen u graag als iets niet werkt zoals het hoort. Vragen, suggesties of klachten? Mail ons! xsphone@xs4all.nl

Ik heb daar een maitlje heen gestuurd maar (nog?) geen antwoord ontvangen. Vreemd vind ik wel dat nu ineens bij de omschrijving staat dat de app ook werkt met de iPod Touch 3g en 4g. Dat moet dus onlangs zijn aangepast, want de 4g is nog maar net bekend.

Bij iPhone staat niet welke versie of iOS. Ik vind dat ze wel wat duidelijker mogen zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Xs4all - Fritz!box 7170 - XSphone GVT Wi-Fi 11 06-12-10 21:44
XSPhone i.c.m. UPC tomtom iPhone Apps 2 03-07-09 17:00
kpn hotspots xs4all berenddevries Wi-Fi 0 03-12-08 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.