iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Zeer gefrustreerd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/69895-zeer-gefrustreerd.html)

sander_42 25-08-10 19:30

Zeer gefrustreerd
 
Wie kan mij helpen,ik heb afgelopen zaterdag mijn broer een tomtom europa kado gegeven,hij kreeg een lege email,en heb ik hem opnieuw geprobeerd te versturen,plotseling installeert deze op mijn iphone,ik heb hier niet om gevraagd of op deze opdracht gedrukt,ik zat in het mail programma dus zou dit ook niet kunnen,ik heb mijn broer toch nogmaals de mail opnieuw laten versturen.
Mijn broer kreeg de mail met code dus opgelost dacht ik,nou nee hoor hij had te weinig ruimte,dus ruimte vrijgemaakt opnieuw geprobeerd en ??????code gebruikt
zondag wil ik een update downloaden is mijn account geblokkeerd :mad:
Maandag hebben ze 3 keer 69,95 van mijn rekening geschreven.
Gelijk email verstuurd maar geen reactie ook gebeld ik moet maar mailen,ik wordt er zo langzaam maar zeker een beetje simpel van,ik wil 2 maal het bedrag terug gekrediteerd hebben en mijn account werkend hebben.
Ik heb geen achterstanden maar toch hebben zij mijn account gesloten.
Ik snap er niks meer van en krijg niemand aan de lijn en via mail wordt niet gereageerd. :confused::confused::confused:
Als iemand hier raad mee weet laat het me dan aub weten

@pple_nerd 27-08-10 11:11

Dit is inderdaad frusterend en erg vreemd :S

Ik heb wel eens mBox Mail bij mijn vriendin op dr iPhone gezet maar deze was na een maand defect en kreeg ze een nieuwe. Nu wist ze haar wachtwoord niet meer en had ze een nieuwe account aangemaakt dus mBox Mail moest ze opnieuw betalen.
Ik gemaild naar Apple en kreeg binnen 24 uur mail terug en zou voor deze keer het geld terug krijgen.

Ik denk dat er niets anders op zit dan nog een paar keer te mailen en mischien met mail bevestiging. Je kan ook het bedrag laten storneren (terugboeken) vanwege onrechtmatige afboeking dan neemt Apple denk ik vanzelf wel contact met je op ;)

WDS001 27-08-10 11:37

Met wie heb je contact opgenomen? Normaal regelt Apple dit soort zaken zeer snel en goed, dus neem even met hen contact op en niet met de ontwikkelaar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.