Zeer gefrustreerd

Zeer gefrustreerd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen,ik heb afgelopen zaterdag mijn broer een tomtom europa kado gegeven,hij kreeg een lege email,en heb ik hem opnieuw geprobeerd te versturen,plotseling ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 August 2010, 19:30
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 25 August 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 2
Standaard Zeer gefrustreerd

Wie kan mij helpen,ik heb afgelopen zaterdag mijn broer een tomtom europa kado gegeven,hij kreeg een lege email,en heb ik hem opnieuw geprobeerd te versturen,plotseling installeert deze op mijn iphone,ik heb hier niet om gevraagd of op deze opdracht gedrukt,ik zat in het mail programma dus zou dit ook niet kunnen,ik heb mijn broer toch nogmaals de mail opnieuw laten versturen.
Mijn broer kreeg de mail met code dus opgelost dacht ik,nou nee hoor hij had te weinig ruimte,dus ruimte vrijgemaakt opnieuw geprobeerd en ??????code gebruikt
zondag wil ik een update downloaden is mijn account geblokkeerd
Maandag hebben ze 3 keer 69,95 van mijn rekening geschreven.
Gelijk email verstuurd maar geen reactie ook gebeld ik moet maar mailen,ik wordt er zo langzaam maar zeker een beetje simpel van,ik wil 2 maal het bedrag terug gekrediteerd hebben en mijn account werkend hebben.
Ik heb geen achterstanden maar toch hebben zij mijn account gesloten.
Ik snap er niks meer van en krijg niemand aan de lijn en via mail wordt niet gereageerd.
Als iemand hier raad mee weet laat het me dan aub weten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27 August 2010, 11:11
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 November 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Dit is inderdaad frusterend en erg vreemd :S

Ik heb wel eens mBox Mail bij mijn vriendin op dr iPhone gezet maar deze was na een maand defect en kreeg ze een nieuwe. Nu wist ze haar wachtwoord niet meer en had ze een nieuwe account aangemaakt dus mBox Mail moest ze opnieuw betalen.
Ik gemaild naar Apple en kreeg binnen 24 uur mail terug en zou voor deze keer het geld terug krijgen.

Ik denk dat er niets anders op zit dan nog een paar keer te mailen en mischien met mail bevestiging. Je kan ook het bedrag laten storneren (terugboeken) vanwege onrechtmatige afboeking dan neemt Apple denk ik vanzelf wel contact met je op
  #3  
Oud 27 August 2010, 11:37
WDS001's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 June 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.502
Send a message via twitter to WDS001
Standaard

Met wie heb je contact opgenomen? Normaal regelt Apple dit soort zaken zeer snel en goed, dus neem even met hen contact op en niet met de ontwikkelaar.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zeer slechte verbinding Walt Archief 1 26 January 2010 15:44
zeer trage sync jerommeke iTunes 7 2 December 2008 20:05
Zeer langzaam internet op 3G Niettie030 iPhone algemeen 6 4 November 2008 20:32
Geluid is zeer zacht slim.thug iPhone algemeen 7 21 September 2008 16:03
Zeer goedkope iPhone? Sil Archief 9 13 September 2008 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.