Zeer slechte verbinding discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb gister een nieuwe Iphone 3GS gekocht inc. T-Mobile abonnement. Bij mij thuis heb ik super slecht bereik. Als ik gebeld wordt schiet hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zeer slechte verbinding
Hallo,
Heb gister een nieuwe Iphone 3GS gekocht inc. T-Mobile abonnement. Bij mij thuis heb ik super slecht bereik. Als ik gebeld wordt schiet hij gelijk op de voicemail en ik kan zelf ook maar amper bellen/smsen. Zijn er meer mensen bekend met dit probleem. T-Mobile geeft aan : of 4 maanden 50% korting of volledige teruggave van geld. Aangezien ik graag de Iphone gebruik wil ik hem blijven gebruiken, maar wel met goede verbinding (zeker thuis). Zijn er mensen bekend met dit probleem en zijn er eventueel suggesties voor andere telecomaanbieders? Gr. Walt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zeer slechte service T-mobile | jeffrey412 | Odido (T-Mobile) | 0 | 27-09-10 17:04 |
zeer slechte service bij T-Mobile | pauldebeste | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-09-10 16:44 |
Zeer slechte ontvangst na update 4.0 | Triple-D | Odido (T-Mobile) | 2 | 26-06-10 16:19 |
iPhone zeer slechte dekking | twynk | iPhone algemeen | 17 | 04-09-09 14:15 |
zeer slechte service T-Mobile | hansapk | Odido (T-Mobile) | 9 | 12-08-09 16:42 |
|
|