iPhone zeer slechte dekking discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met met iPhone die afkomstig is uit de US hele slechte dekking. Nu is mij verteld dat dit ligt aan de basebands of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone zeer slechte dekking
Ik heb met met iPhone die afkomstig is uit de US hele slechte dekking.
Nu is mij verteld dat dit ligt aan de basebands of verschillende signalen in US en NE. Kan ik dit om zetten in de kernel of heb ik beter signaal op FW 3.0 of een lagere? Mvg, Tim Laatst gewijzigd door twynk; 03-09-09 om 15:03. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hm, heeft volgens mij niets te maken met de baseband maar met je provider in Nederland.
Oh ja: pas even je profiel aan.
Simlockvrij uit Frankrijk..!. Laatst gewijzigd door yingie; 22-08-09 om 01:08. Reden: Tip |
|
|||
|
|||
Je kan je baseband niet downgraden, maar ik denk inderdaad dat het hier weinig mee te maken heeft. Je kunt het beste en even de firmware restoren en met je SIM dan nog eens proberen.
|
|
|||
|
|||
Hoe mijn baseband / fw te restoren?
|
|
|||
|
|||
Via iTunes, en dan voor restore (herstel) kiezen
|
|
|||
|
|||
Kan ik van de nieuwste fw ook downgraden naar een van de laagste?
|
|
|||
|
|||
Weet niemand dat hier?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel erg bedankt |
|
||||
|
||||
Downgraden maakt helemaal geen verschil. Ik zou de iPhone eens helemaal restoren en fw 3.0.1 erop zetten en jailbreaken met redsn0w. Dat zal het probleem verhelpen. Zo niet, dan denk eerder aan een hardwarefout. Heb je altijd slecht bereik gehad?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg, Tim |
|
||||
|
||||
Omdat je bij het downgraden je baseband niet downgrade. Sterker nog: hij tast de baseband niet eens aan bij een downgrade of restore naar dezelfde firmware. Alleen als je naar een hogere firmware update wordt de baseband opnieuw geflashed.
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om deze opnieuw te flashen of te downgraden?
Inmiddels gereset / hersteld, jailbroken en unlocked maar geen succes Laatst gewijzigd door Timmeh_; 03-09-09 om 11:29. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Daarom mijn vraag (wellicht iets teveel als 'after thought'): heb je altijd slecht bereik gehad met je 2G iPhone? Bij welke provider zit je? En hoe slecht is je bereik werkelijk?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het bereik is altijd 1 streepje of geen service, heb gewone KPN Dekking dus daar kan het niet aan liggen. |
|
|||
|
|||
Yeah! Ik heb hem zelf gemaakt
Het wat een klein schroefje dat miste, die van de antenne connector op de frontcase, daardoor heeft hij veel meer signaal gekregen.( meestal volop zelfs ) Heel erg bedankt nog allemaal! Laatst gewijzigd door twynk; 03-09-09 om 14:55. |
|
||||
|
||||
Ah, hardware dus. Nou ja, gelukkig is het opgelost en kun je weer lekker bellen... daar is de iPhone tenslotte voor bedoeld
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad.
Wat wel vreemd is dat hij af en toe nog wel wegvalt, vooral als hij geconnect is op Wi-Fi etc.. |
|
||||
|
||||
Dat heb ik ook weleens, ja. doorgaans belt ie beter als ik van huis ben Maar over het algemeen heb ik geen probleem met bellen, gelukkig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zeer slechte verbinding | Walt | Archief | 1 | 26-01-10 16:44 |
Slechte GSM dekking bij T-Mobile | MeneerDuck | Odido (T-Mobile) | 43 | 07-09-08 22:05 |
|
|