Zeer goedkope iPhone? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat denken jullie hiervan? Het lijkt geen vervalsing, hij heeft een positieve waardering en zijn post is niet in het gebrekking engels dat alle andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Wat denken jullie hiervan? Het lijkt geen vervalsing, hij heeft een positieve waardering en zijn post is niet in het gebrekking engels dat alle andere oplichters hebben.
Ik weet het niet en heb mijn twijfels, maar wat denken jullie? Aangeboden: Apple iphone 8gb en 16gb > Apple > Telecommunicatie > kapaza.be |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oplichters, de prijzen zijn veels te laag
|
|
|||
|
|||
![]() Zo denk ik er ook over, maar hij heeft positieve feedback, dus.
Mjah, ik ga het nog steeds niet doen hoor. |
|
||||
|
||||
![]() Ga naar de T-Mobile winkel, en koop daar een officiële iPhone 3G. Ik snap dat je goedkoop een iPhone wil, maar het kan ook duurkoop worden, door hier in te trappen.
Ook hierbij ben je gewaarschuwd, want dit is wel oplichting! Succes, Doblie
|
|||
|
|||
![]() Voorschot is het sleutelwoord..als iemand dat vraagt moet er een lampje gaan branden.
Waarderingen kun je zelf maken ! Succes met de beslissing. |
|
|||
|
|||
![]() 16-07-2008 Trippaers Andre 9 Eerlijke verkoper
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 9 dikke tien vriendelijke mensen ![]() ![]() 9 zeer tevreden.opsturen gebeurde onmiddelijk na storting.bedankt wat een slimmerik zeg |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Citaat:
o.p.l.i.c.h.t.i.n.g |
|
||||
|
||||
![]() Oplichter.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En gesloten. We willen geen nieuw iPhonehelpdesk-schandaal.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkope iphone's | Jordi91 | iPhone algemeen | 3 | 10-11-10 10:40 |
Zeer goedkope iPhone/iPod accessoires site | ipodyoshi | iPhone accessoires en onderdelen | 18 | 08-10-10 16:56 |
zeer goedkope i-phones op speurders.nl.. is dit wel te vertrouwen!?? | canny | Archief | 10 | 29-10-08 13:09 |
Goedkope iPhone 3G | HC-sjef | Archief | 2 | 19-06-08 13:03 |
|
|