//

Geen SMS meer na update FW 2.1

Geen SMS meer na update FW 2.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus na het updaten naar 2.1 het volgende problem: In FW 2.0.2 had ik met BossPrefs een aantal ikoontjes verstopt (oa "stocks" en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-08, 13:36
Vienna-Dutchman Vienna-Dutchman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Wenen (A)
Berichten: 76
Standaard Geen SMS meer na update FW 2.1

Ik heb dus na het updaten naar 2.1 het volgende problem:

In FW 2.0.2 had ik met BossPrefs een aantal ikoontjes verstopt (oa "stocks" en het SMS ikoon omdat ik alleen BiteSMS gebruikte), na de update zijn de ikoontjes echter nog steeds niet te zien en ik kan dus ook geen sms meer schrijven!!! Ook de akkulading wordt nog steeds in procentcijfers weergegeven (had ik ook in Bossprefs zo ingesteld) ipv met het groene batterijtje!!

Wie heeft hetzelfde probleem en wat kan ik er evt aan doen zodat alles weer is zoals het hoort? Moet ik misschien een totale "Restore" in iTunes maken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-08, 14:25
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Leerzame les. Je bent je jailbreak kwijtgeraakt alsook Installer en Cydia en daarbij behorende apps, maar de instellingen van Bossprefs zijn nog gewoon werkzaam (dit is normaal, gebeurde bij eerdere versies ook). Je had eerst alles ongedaan/zichtbaar moeten maken, voordat je de officiele update deed zonder jailbreak. Maar da's achteraf... Overigens wat betreft acculading: als het goed is, kun je gewoon op dat percentage klikken en je krijgt je accuutje toch te zien. Bossprefs heeft deze firmware-mogelijkheid alleen maar AAN gezet en dat werkt nog steeds (tenzij het in 2.1 anders geprogrammeerd zou zijn door Apple)

Wat te doen nu?
Ik zou even wachten op de jailbreak voor 2.1 (Dev team is hard bezig), tenzij je niet een paar uur of hooguit paar dagen kunt wachten met sms-en... In dat laatste geval raad ik je een downgrade naar 2.02 (jailbroken) aan. Maar dan mag je over hooguit een paar dagen, als de jailbreak voor 2.1 voor de Mac er is, alles nog eens doen. Suit yourself.

Laatst gewijzigd door Buur; 13-09-08 om 14:29.
  #3  
Oud 13-09-08, 14:30
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

En topic gesloten, had je vorige vraag al verplaatst naar andere category.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.

Laatst gewijzigd door ArB; 13-09-08 om 14:36.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: ontvang geen sms meer na JB? xefuzion Jailbreak 0 19-10-10 22:23
sms werkt niet meer vodafone na update 3.0 eddegroot72 Vodafone 14 05-07-09 22:04
Geen SMS meer na update FW 2.1 Vienna-Dutchman iPhone algemeen 2 13-09-08 13:58
Geen sms-berichten meer in beeld! Roadrash Archief 4 15-08-08 11:08
Geen sms geluid meer Pringle Unlock [archief] 7 09-04-08 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.