//

Wekker resetten tussen snoozen in..

Wekker resetten tussen snoozen in.. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een vraag. Als ik 's morgens wakker word met behulp van mijn iphone wekker, dan snooze ik graag een paar minuten. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-08, 15:06
deembroekie deembroekie is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard Wekker resetten tussen snoozen in..

Hoi,

Ik heb een vraag. Als ik 's morgens wakker word met behulp van mijn iphone wekker, dan snooze ik graag een paar minuten. Het komt nu wel eens voor dat ik tussen de snoozes in (meestal tussen de eerste en de tweede keer alarm) al opsta. Vervolgens gaat mijn alarm na een paar minuten weer af, meestal als ik onder de douche sta, tot ergernis van mijn vriendin die dan nog ligt te slapen.

Wanneer het alarm afgaat, kan je kiezen om te snoozen of om te sliden om de wekker uit te zetten (om zich te resetten voor de volgende dag, als je dat hebt ingesteld). Om de snooze uit te krijgen tussen twee snoozes in, moet je naar het klok menu gaan, en het alarm een keer uit en inschakelen. Dit vergeet ik dus wel eens 's morgens.

Is er een andere manier om het alarm te resetten? Bijvoorbeeld doormiddel van een eigen gemaakte knop op het springboard? Of, nog handiger, dat bijvoorbeeld tijdens het snoozen een knop in het lockscherm blijft staan om de wekker uit te zetten..

Iemand een idee?

Groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-08, 20:51
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Goed idee, maar volgens mij heeft nog niemand zich hiermee bezig gehouden. Iets voor in installer of cydia?
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #3  
Oud 13-09-08, 16:18
deembroekie deembroekie is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Of ik ga t zelf maken.... lol
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
resetten koenvanden iPhone Apps 6 27-12-10 16:08
Snoozen van taken en agendaitems mogelijk? Roccade Jailbreak apps en thema's 1 10-08-10 19:28
Computer resetten KP_10 Archief 2 04-11-09 22:14
1.1.1 resetten edraket Unlock [archief] 3 25-02-08 18:11
ResetteN? Rutger001 iPhone algemeen 1 14-02-08 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.