Gezocht: bewegingsrecorder film of video discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een iPhone die de buitenboel in de gaten houdt en vandaaltjes op de filmrol zet. Ik gebruik nu iSpybot en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gezocht: bewegingsrecorder film of video
Ik ben op zoek naar een iPhone die de buitenboel in de gaten houdt en vandaaltjes op de filmrol zet.
Ik gebruik nu iSpybot en die werkt erg goed, maar deze app maakt om de zoveel seconde een snapshot. Het liefst zou ik deze app gecombineerd zien met een bewegings optie. Dus de fotoos of videoos worden gemaakt zodra er beweging is. Het moet dus onopvallend fotoos of videoos maken, liefst alleen bij beweging. Ben benieuwd of dit in de Appstore staat. Behoorlijk gezocht, maar nog niets kunnen vinden.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iCam is hetgene wat je zoekt
|
|
||||
|
||||
Ik ga hem proberen.. Ben erg benieuwd!! Thnks..
|
|
||||
|
||||
hahaha
dit is echt kicke zeg wat een leuke app |
|
||||
|
||||
weet iemand hoe het werkt als je wil inloggen op een andere cam dan bijv de webcam op je laptop?
|
|
||||
|
||||
Ik krijg icam niet aan het werk met de pc software? Blijft zeuren dat hij geen verbinding kan maken..snap er niets van. Ik hou het voorlopig wel bij de fotoos, maar mocht iemand een motion sensor oplossing voor foto of video hebben, dan hou ik me aanbevolen.
|
|
||||
|
||||
dat Icam moet gewoon werken hoor
gebruik je de webcam op je laptop? ik wil volgende week ff een ipcamera aanschaffen, kijken of ik het daar ook mee aan de praat krijg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand al een short film/music video gemaakt met i4? | jaimiefanatic | Muziek, foto & video | 0 | 13-09-10 17:46 |
ftp apps dat ik kan video streamen (gezocht) | gekke_turk | iPhone Apps | 2 | 14-04-10 20:50 |
Video Converter Gezocht met srt | borgqueenx | Archief | 8 | 26-06-08 21:06 |
Gezocht Icoon Voor Video | frektor | Jailbreak apps en thema's | 6 | 09-06-08 16:31 |
|
|