//

Beta-testers iPhone app gevraagd

Beta-testers iPhone app gevraagd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben momenteel (met een paar anderen) een iPhone app aan het ontwikkelen. Nou heb ik niet alle iDevices tot mijn beschikking op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-10, 01:11
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Cool Beta-testers iPhone app gevraagd

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel (met een paar anderen) een iPhone app aan het ontwikkelen. Nou heb ik niet alle iDevices tot mijn beschikking op verschillende firmwares om alles te kunnen testen.
De app is nog niet af (qua content voorlopig nog niet), maar voor de rest is de app grotendeels af.
Ik zoek mensen die over 1 of meerdere van de volgende eigenschappen beschikken:

- 1 iemand met een iPhone 4 op 4.x die de app op bugs wil testen (veel spelen met de aanwezige functies, kijken of de app crasht)
- 1 iemand met een iPhone 3Gs op 4.x die ook het bovenstaande doet.
- 1 iemand met een iPhone 3Gs op 3.x die het bovenstaande doet.
- 1 iemand met een iPhone 3G die op 3.x of 4.x kan testen.
- 1 iemand die uit de (tot nu toe aanwezige en constant updatende) content Engelse spel- en stijlfouten wil halen.
- 1 iemand die algemene feedback wil geven over wat beter zou kunnen en wat weggelaten zou kunnen worden.

Details over de App geef ik hier niet, stuur mij een PM en zet even een berichtje in dit Topic met je informatie. Je krijgt dan van mij instructies en bestanden om het te kunnen installeren. Natuurlijk krijgen beta-testers bij de release de app gratis.

Graag zie ik wat reacties tegemoet!

Groeten,

Fabian


UPDATE:

Voor iedereen die wil helpen:

1. Download uit de App-Store Ad Hoc Helper, open deze app, deze opent automatisch een email, zet hier even je naam boven en stuur de mail naar beta@gameguideapp.com
2. Stuur mij een PM met je naam, je type device, je firmware versie en of je een jailbreak hebt of niet.
3. Je krijgt van mij zo snel mogelijk bericht met het .ipa bestand en instructies over hoe het te installeren is.

Aangezien het aardig wat werk is om 1 iemand toe te voegen aan de lijst van beta testers (app moet opnieuw gemaakt worden evenals het .ipa bestand) heb ik besloten elke avond alle nieuwe testers toe te voegen.
Dus heel erg bedankt wanneer je mailt, maar hou er rekening mee dat ik pas 's avonds de app toestuur.

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door fabie1; 29-08-10 om 18:07. Reden: Instructies
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-10, 02:26
Kets Kets is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: België
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabie1 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel (met een paar anderen) een iPhone app aan het ontwikkelen. Nou heb ik niet alle iDevices tot mijn beschikking op verschillende firmwares om alles te kunnen testen.
De app is nog niet af (qua content voorlopig nog niet), maar voor de rest is de app grotendeels af.
Ik zoek mensen die over 1 of meerdere van de volgende eigenschappen beschikken:

- 1 iemand met een iPhone 4 op 4.x die de app op bugs wil testen (veel spelen met de aanwezige functies, kijken of de app crasht)
- 1 iemand met een iPhone 3Gs op 4.x die ook het bovenstaande doet.
- 1 iemand met een iPhone 3Gs op 3.x die het bovenstaande doet.
- 1 iemand met een iPhone 3G die op 3.x of 4.x kan testen.
- 1 iemand die uit de (tot nu toe aanwezige en constant updatende) content Engelse spel- en stijlfouten wil halen.
- 1 iemand die algemene feedback wil geven over wat beter zou kunnen en wat weggelaten zou kunnen worden.

Details over de App geef ik hier niet, stuur mij een PM en zet even een berichtje in dit Topic met je informatie. Je krijgt dan van mij instructies en bestanden om het te kunnen installeren. Natuurlijk krijgen beta-testers bij de release de app gratis.

Graag zie ik wat reacties tegemoet!

Groeten,

Fabian
Ik zou graag de app testen
Ik heb een iPhone 4 met 4.0.1 FW
  #3  
Oud 29-08-10, 10:53
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Hier een 3GS 32 gb op fw. 4.0.2
Ik wil hem wel onderwerpen aan wat testen.
  #4  
Oud 29-08-10, 11:12
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Hier een iPhone 4 met firmware 4.0.1 zonder jailbreak, misschien dat dat ook iets uitmaakt.
  #5  
Oud 29-08-10, 12:44
Nowa's schermafbeelding
Nowa Nowa is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Lijkt me handig zonder jailbreak te testen aangezien dit op zich al buggy kan zijn. Val ik helaas af. Succes met testen
  #6  
Oud 29-08-10, 12:57
Kets Kets is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: België
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowa Bekijk bericht
Lijkt me handig zonder jailbreak te testen aangezien dit op zich al buggy kan zijn. Val ik helaas af. Succes met testen
Wrm niet testen met jailbreak ? Bijna iedereen heeft tegenwoordig een jailbreak, dus dat mag ook getesten worden vind ik he

Ik heb me daarvoor dus ook opgegeven
  #7  
Oud 29-08-10, 13:19
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

Ik heb een iPod Touch 3G met iOS4.0.0
Ik weet niet of uw app specifiek ontworpen is voor iPhone, als deze ook moet/kan werken op een iPod Touch, dan ben ik bereid deze ook te testen voor u
  #8  
Oud 29-08-10, 17:51
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Ok, ik had niet verwacht dat zoveel mensen zouden willen helpen, waarvoor natuurlijk wel heel veel dank! Ik heb even het topic aangepast zodat ik er iets minder werk aan heb. Stuur aub even een pm als je de stappen hebt gevolgd met je naam, je device en firmware.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beta testers gezocht gloednieuwe iPad app dreamixstudio iPad Apps 2 24-03-11 12:08
Beta testers gezocht nieuwe iPhone app leppam iPhone Apps 0 29-06-10 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.