PLEX app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Of ik ben een echte noob of ik zie iets over het hoofd. ik heb dus na aanleiding van het nieuwsbericht plex geinstalleerd op me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
PLEX app
Of ik ben een echte noob of ik zie iets over het hoofd.
ik heb dus na aanleiding van het nieuwsbericht plex geinstalleerd op me mac. Prima werkt als een bus. Nu heb ik ook de iphone app geinstalleerd, maar krijg ik die 2 niet geconnect met elkaar, volgens de wiki zou de app de server gelijk moeten vinden. Ik zie echt helemaal niks staan in de app zelf qua nieuwe servers. Iemand enig idee wat ik zou moeten doen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder moet je, voor het uit zichzelf detecteren van je server, met zowel de iphone als je compu verbonden zijn met hetzelfde draadloze netwerk. Het werkt overigens (met matige kwaliteit video) ook over 3G ipv Wi-Fi, maar dan moet je eerst klooien met port-forwarding op je router. |
|
|||
|
|||
Hmmm ik heb dat bij andere programmas gehad en bleek dat ik mijn persoonlijke firewall tijdelijk moest uitschakelen. Misschien heeft het hier totaal niks mee te maken maar wellicht het melden waard lolz..
|
|
|||
|
|||
Met Plex en Ziggo live TV kijken op mijn iPad en Iphone
Plex is geweldig. Met dit programma kan ik live TV kijken op mijn iPad en iPhone. Het volgende is nodig:
- TV en internet via Ziggo - Plex installeren op Imac, iPad en iPhone. - de volgende plugin (Plex tv (internet video streams) - Plex Forums) installeren op je iMac. Vervolgens kan je deze plugin openen op je iPhone of iPad en gewenste kanalen bekijken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? | Mischa84 | iPad Apps | 0 | 23-04-11 21:36 |
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP | Mischa84 | iPhone Apps | 2 | 23-04-11 21:29 |
|
|