//

PLEX app

PLEX app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Of ik ben een echte noob of ik zie iets over het hoofd. ik heb dus na aanleiding van het nieuwsbericht plex geinstalleerd op me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-10, 01:05
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard PLEX app

Of ik ben een echte noob of ik zie iets over het hoofd.

ik heb dus na aanleiding van het nieuwsbericht plex geinstalleerd op me mac. Prima werkt als een bus.

Nu heb ik ook de iphone app geinstalleerd, maar krijg ik die 2 niet geconnect met elkaar, volgens de wiki zou de app de server gelijk moeten vinden. Ik zie echt helemaal niks staan in de app zelf qua nieuwe servers.

Iemand enig idee wat ik zou moeten doen?
__________________
Spelfouten zijn voor rekening van de lezer(es)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-10, 13:34
gustavson gustavson is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV Bekijk bericht
Of ik ben een echte noob of ik zie iets over het hoofd.

ik heb dus na aanleiding van het nieuwsbericht plex geinstalleerd op me mac. Prima werkt als een bus.

Nu heb ik ook de iphone app geinstalleerd, maar krijg ik die 2 niet geconnect met elkaar, volgens de wiki zou de app de server gelijk moeten vinden. Ik zie echt helemaal niks staan in de app zelf qua nieuwe servers.

Iemand enig idee wat ik zou moeten doen?
Net ook de iOS app geinstalleerd en bij mij werkt het prima. Hij vindt de plex media server uit zichzelf. Heb je wel de nieuwste plex op de compu geinstalleerd? Versie 0.9.xx is de nieuwste.
Verder moet je, voor het uit zichzelf detecteren van je server, met zowel de iphone als je compu verbonden zijn met hetzelfde draadloze netwerk.
Het werkt overigens (met matige kwaliteit video) ook over 3G ipv Wi-Fi, maar dan moet je eerst klooien met port-forwarding op je router.
  #3  
Oud 02-09-10, 12:52
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Hmmm ik heb dat bij andere programmas gehad en bleek dat ik mijn persoonlijke firewall tijdelijk moest uitschakelen. Misschien heeft het hier totaal niks mee te maken maar wellicht het melden waard lolz..
  #4  
Oud 10-09-10, 17:14
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 146
Thumbs up Met Plex en Ziggo live TV kijken op mijn iPad en Iphone

Plex is geweldig. Met dit programma kan ik live TV kijken op mijn iPad en iPhone. Het volgende is nodig:
- TV en internet via Ziggo
- Plex installeren op Imac, iPad en iPhone.
- de volgende plugin (Plex tv (internet video streams) - Plex Forums) installeren op je iMac.

Vervolgens kan je deze plugin openen op je iPhone of iPad en gewenste kanalen bekijken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? Mischa84 iPad Apps 0 23-04-11 21:36
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:18.