//

Voetbal app - beheer eigen team

Voetbal app - beheer eigen team discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de voetballer-coaches onder ons: Ben jij ook degene die constant naar spelers op zoek bent om volgende zondag aan 11 man te raken? Hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-10, 14:53
Bartoli- Bartoli- is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard Voetbal app - beheer eigen team

Voor de voetballer-coaches onder ons: Ben jij ook degene die constant naar spelers op zoek bent om volgende zondag aan 11 man te raken? Hoe doe je dit momenteel, met pen en papier, iedereen bellen om te vragen of je al dan niet kan, en da dag nadien niet meer aan je eigen geschrift uitkunnen ;-)

Ik vroeg me dus af of er iemand praktische ervaring had met één of andere voetbalmanager app, waarbij je eigen voetbalteam kan beheren. Ik heb al enkele apps geprobeerd (excel-achtig via google documents, iBaller free), maar geen enkele kon me tot nu toe overtuigen. Wat moet de app voor mij kunnen?

- Spelersbeheer (naam, foto, rugnummer, emailadres...)
- Overzicht van wie er wanneer al dan niet kan spelen
- wie scoorde er welke match & een topscorerslijst
- beheer van matchen, wie stond er waar & wanneer op het veld
- beheer van je eigen reeks, ploegen toevoegen, matchen regelen ed.
- mogelijkheid tot syncen tussen iphone, ipad en web

Ik speel in België in de KVV reeksen, dus met een NL-app zoals Amstel Teamlink kan ik niet verder.

Heeft er dus iemand praktische ervaring met bv Soccer Dad of iets soortgelijk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-10, 14:52
3svb 3svb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartoli- Bekijk bericht
Voor de voetballer-coaches onder ons: Ben jij ook degene die constant naar spelers op zoek bent om volgende zondag aan 11 man te raken? Hoe doe je dit momenteel, met pen en papier, iedereen bellen om te vragen of je al dan niet kan, en da dag nadien niet meer aan je eigen geschrift uitkunnen ;-)

Ik vroeg me dus af of er iemand praktische ervaring had met één of andere voetbalmanager app, waarbij je eigen voetbalteam kan beheren. Ik heb al enkele apps geprobeerd (excel-achtig via google documents, iBaller free), maar geen enkele kon me tot nu toe overtuigen. Wat moet de app voor mij kunnen?

- Spelersbeheer (naam, foto, rugnummer, emailadres...)
- Overzicht van wie er wanneer al dan niet kan spelen
- wie scoorde er welke match & een topscorerslijst
- beheer van matchen, wie stond er waar & wanneer op het veld
- beheer van je eigen reeks, ploegen toevoegen, matchen regelen ed.
- mogelijkheid tot syncen tussen iphone, ipad en web

Ik speel in België in de KVV reeksen, dus met een NL-app zoals Amstel Teamlink kan ik niet verder.

Heeft er dus iemand praktische ervaring met bv Soccer Dad of iets soortgelijk?
Dit lijkt me wel tof om een mobiele website op te zetten.
Dit is zeer goed te doen ... mss wil ik hier wel eens tijd instoppen. Ik kan dit desnoods een tijdje op mijn server laten draaien.

PHP-website met iPhone- / iPad-schil

Zie je zo een mobiele website zitten of MOET het een app zijn ?


EDIT: Als is een Joomla/Drupal met een kant en klate voetbalcomponent ook een oplossing. Dit met een iPhone/iPad-template.
  #3  
Oud 14-09-10, 15:14
Bartoli- Bartoli- is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Wel, het hoeft niet persé een app te zijn, het leek mij wel het meest praktische dat je zonder directe internetconnectie alles kan bijhebben (heb enkel Wi-Fi op m'n ipad, 3G op iphone).
  #4  
Oud 14-09-10, 15:16
3svb 3svb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

Ik zou graag mijn eerste applicatie schrijven en dit zou ideaal zijn. Ik zal deze week eens wat opzoekingswerk doen ivm de programmeertaal.
  #5  
Oud 14-09-10, 15:55
mhmobiel mhmobiel is offline
• iOS 13.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 47
Standaard

Ben benieuwd, ik heb zelf ook al een aantal ipad programma's getest maar ben tot de conclusie gekomen dat behalve de whiteboardfunctie er momenteel nog geen enkel programma is die behoorlijk teambeheer ondersteund.
  #6  
Oud 14-09-10, 16:04
3svb 3svb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhmobiel Bekijk bericht
Ben benieuwd, ik heb zelf ook al een aantal ipad programma's getest maar ben tot de conclusie gekomen dat behalve de whiteboardfunctie er momenteel nog geen enkel programma is die behoorlijk teambeheer ondersteund.
Ik weet ook niet of het mij zal lukken ...
De opzet en het datamodel is geen moeite, het programmeren zal ook wel lukken maar zal enige tijd in beslag nemen.
Ook moet ik nog Mac OSX virtueel gaan draaien omdat ik Apple hardware niet heb.
Ik heb er in alle geval zin in.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke voetbal App is de beste? Ramniv iPhone Apps 59 24-04-11 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.