DropBox app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb dropbox weer van mijn Iphone afgegooid. De batterij is 3x zo snel leeg. Als ik dropbox afsluit, dan start dropbox zelf weer op. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb dropbox weer van mijn Iphone afgegooid. De batterij is 3x zo snel leeg. Als ik dropbox afsluit, dan start dropbox zelf weer op. Nog meer mensen met dit probleem? Tips?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak? Laatst gewijzigd door Alifar; 24-09-10 om 10:40. Reden: *****alcode verwijderd. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zelf ben ik niet erg tevreden over de snelheid. Het is niet zo als je op je Mac of PC een document in de "Dropbox" doet dat het dan ook direct op je iPhone staat, het duurt wel even. Maar het programma is heel buikbaar. |
|
|||
|
|||
Hallo!
Ik heb dropbox en quickoffice maar als ik dan een bestand (bijv xls) wil openen in dropbox en bewerken in quickoffice dan krijg ik de melding dat er geen app zijn die hem kunnen openen en bewerken!! What to do? |
|
|||
|
|||
Je moet je DropBox account toevoegen aan je quickoffice app en dan vandaar uit openen, zo kun je je bestanden bewerken en direct opslaan op je DropBox
|
|
|||
|
|||
Ik kan alleen een mobile me account in toevoegen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
ik heb sinds gisteren ook dropbox geinstalleerd maar snap er nog niet veel van iemand tips? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je alleen de app geinstalleerd of heb je ook een account aangemaakt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een account aan gemaakt, en ik heb het ook op mijn PC geinstalleerd. ik krijg dan een nieuwe soort van "my documenten" alleen dan van DropBox, maar als ik deze info nu uit wil lezen met mijn iphone kan ik dan gewoon naar dropbox gaan en dan het bestand aandrukken of is dat te makkelijk gedacht? -- mvg dennis |
|
|||
|
|||
Klopt, met DropBox kun je alleen de bestanden bekijken op je iPhone.
Om de bestanden te kunnen bewerken heb je QuickOffice nodig, deze kost volgens mij 8 euro. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er ook een free app van deze om te proberen of is dat gewoon de best app er voor? -- Mvg Dennis Laatst gewijzigd door dennisvanbeusichem; 29-09-10 om 09:53. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is gewoon een office pakket voor je iPhone ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quickoffice?
Wat zijn je ervaringen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
DropBox is 'tha bomb'! Ik sync er onder anderen mijn 1Password mee. Sinds DB heb ik geen USB stick meer aangeraakt. Super!
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App (dropbox) springt steeds uit Folder/map | ballegooier | iPhone Apps | 3 | 25-08-10 22:08 |
|
|