files encrypten op iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er inmiddels een avondje zoeken op zitten, daarom maar via het forum: weet iemand een app waarmee je file (met wachtwoorden etc) echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
files encrypten op iphone
Ik heb er inmiddels een avondje zoeken op zitten, daarom maar via het forum: weet iemand een app waarmee je file (met wachtwoorden etc) echt veilig op kan slaan op je iphone. Dus niet een eenvoudige te kraken foldertje met wachtwoord, maar een app die files echt encrypt (zoals axcrypt op de desktop).
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Private Notes?
App Shopper: Private Notes (Business) |
|
|||
|
|||
Bedankt John, maar het gaat erom dat ik bestaande files wil kunnen beveiligen(documenten en foto's) maar dan wel echt ge-encrypt.
|
|
|||
|
|||
Je wil bijvoorbeeld een foto die je net hebt genomen op je iPhone gelijk encrypten op de iPhone zonder tussenkomst van een pc?
Daar is volgens mij nog niks voor. |
|
|||
|
|||
Mag ook met tussenkomst van de pc. Ik wil scans van belangrijke documenten altijd encrypted bij me hebben, maar wel voor mij leesbaar op de iPhone. Encrypten mag dus op de pc gebeuren, decrypten moet op de iPhone kunnen na ingeven wachtwoord.
|
|
|||
|
|||
Het meedragen van encrypted files is natuurlijk geen probleem (bijv Dropbox en Truecrypt), maar het decrypten op de iPhone zelf en dan kunnen bekijken van die files gaat denk ik niet lukken.
|
|
|||
|
|||
Je moet zoiets hebben:
BestCrypto Best Crypto for Nokia E75 Stuur de ontwikkelaar eens een bericht of ze dit niet ook voor de iPhone kunnen gaan maken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alle files doorzoeken op je iphone | namastee | Archief | 1 | 01-01-10 13:27 |
Backup files iPhone | watcher | iPhone algemeen | 0 | 16-09-09 01:24 |
Word en Excel files op de iPhone | Boy van Baal | Archief | 7 | 09-01-08 14:32 |
Windows: Files naar Iphone | Paz | Desktop-applicaties | 3 | 11-11-07 19:28 |
|
|