boeken lijst + push wanneer nieuw boek uitkomt gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, ik ben op zoek naar een app waarmee ik een lijst kan maken van boeken die ik heb, heb gelezen en nog wil lezen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
boeken lijst + push wanneer nieuw boek uitkomt gezocht
hi,
ik ben op zoek naar een app waarmee ik een lijst kan maken van boeken die ik heb, heb gelezen en nog wil lezen. voor dit gedeelte is er wel wat te vinden maar ik zou ook graag de functie willen hebben dat zodra er een nieuw boek van een schijver, die in je lijst staat, uitkomt je een (push)bericht krijgt. bestaat er zoon app? zoja welke? zo nee, kan/wil iemand die maken? Ps. ik lees veel engelse fantasy boeken dus wanneer er een zoekfunctie gebruikt wordt moet dat wel gevonden worden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
boeken, lijst, push |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
goede taken lijst gezocht! | nance30 | iPhone Apps | 4 | 25-10-10 05:17 |
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? | dendirk | Archief | 11 | 09-09-09 20:46 |
|
|