password protect sms discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Klein vraagje ivm sms : Bestaat er een mogelijkheid om : - de naam van een sms'er niet te zien verschijnen op je lockscreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
password protect sms
Hallo,
Klein vraagje ivm sms : Bestaat er een mogelijkheid om : - de naam van een sms'er niet te zien verschijnen op je lockscreen als je een sms ontvangt? (vooral dit is belangrijk) - bij het aantoetsen van het sms programma op de iphone een paswoord ingeven zodat niemand toegang krijgt tot mijn gegevens? - ik zoek geen app om sms'en te encrypteren. enkel om mijn privegegevens beter te beheren. PS : heb een Iphone 3GS op IOS 4.1 geen jailbreak |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak is dit niet mogelijk. Met jailbreak kan je Lockdown installeren en zo aan punt 2 voldoen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
Root password | gloader | iPhone algemeen | 5 | 24-11-09 03:37 |
Foto: Mobileme Password Protect Gallery | Amien | Muziek, foto & video | 4 | 05-10-09 22:51 |
Password onthouden | yingie | iPhone algemeen | 0 | 25-11-08 02:06 |
|
|