Voetbal tussenstand discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet welke app het beste is om de tussenstanden van de eu competitie's te kunnen bijhouden? Ik heb overal bijna gezocht. Maar bij elke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voetbal tussenstand
Wie weet welke app het beste is om de tussenstanden van de eu competitie's te kunnen bijhouden?
Ik heb overal bijna gezocht. Maar bij elke app staat een rating van 1* of 2. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf voetbalrpimeur PRO, deze krijgt overigens ook 3* ipv 1 of 2.
Hij kost 1,59 dus duur is hij ook niet echt. In deze app kun je van alle competities de tussenstanden enzo bekijken en kun je makkelijk het laatste voetbalnieuws lezen. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Livescore. Gratis en voor de hele EU en meer geloof ik. Ook andere klasse en ook andere sporten. Ik gebruik deze alleen voor voetbal. Simpel en ook nog gratis!
|
|
|||
|
|||
Voetbalprimeur pro is het beste
|
|
|||
|
|||
Voordeel van voetbalprimeur Pro is ook dat je een favoriete club kunt instellen waardoor je altijd het laatste nieuws van jouw club direct kunt lezen.
|
|
||||
|
||||
in zag toevallig laatst dat de applicatie van Nu.nl je onder het kopje Meer.Voetbal> je ook push berichten per club in kan stellen wanneer er gescoord wordt.Ook staan hier de ruste en tussen standen.
Zelf nog nooit geprobeert. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik de gratis app van eurosport.
Hier krijg je niet alleen tussenstanden, maar ook in tekst live verslag van de wedstrijd. |
|
|||
|
|||
Deze is wel het beste vind ik persoonlijk, helaas zie je geen standen van de competities.
|
|
|||
|
|||
Nee dat is waar. Ik heb die van Nu.nl gebruikt afgelopen zondagavond om te testen ( alleen PSV was aan het voetballen tegen VVV ) maar was opzich wel prettig. Nu.nl heb ik toch al als app dus dat is wel makkelijk met push.
Je krijgt dus gewoon een berichtje als er gescoord is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hem dus gauw weer uitgezet. |
|
|||
|
|||
voor de voetbal-app-fans onder ons,
ik heb m'n eigen app ontwikkelt. Wellicht ook interessant voor jullie. Het is een database over spelers, hij heet 'zoek speler' je vind gegevens over Historie, Clubs, goals etc. hij is hier te vinden: itms://itunes.apple.com/us/app/search-player/id395744596?mt= |
|
|||
|
|||
Ik gebruik voor voetbalstanden vooral VI Plus en My Football pro 2.
Voordeel van VI plus is dat je meldingen per wedstrijd aan kan zetten. Voordeel van My football pro 2 is dat je je favoriete clubs kan aanzetten, waardoor je altijd een melding krijgt bij ieder doelpunt gedurende het seizoen van je favoriete ploeg. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nederland-Noorwegen (voetbal) | iScorpio | Chat en geruchten | 1 | 14-06-09 13:56 |
Voetbal | sjoeii | iPhone Apps | 5 | 30-09-08 12:56 |
|
|