PingChat2 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik neem aan dat alle berichtjes die ontvangen en verstuurd worden met PingChat ergens in een bestand op de iPhone worden opgeslagen. Vraag: weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PingChat2
Ik neem aan dat alle berichtjes die ontvangen en verstuurd worden met PingChat ergens in een bestand op de iPhone worden opgeslagen.
Vraag: weet iemand waar?? Wil ze nl bewaren op de pc. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort een iphone 4 en krijg geen berichten meer automatisch op mijn scherm van het programma Pingchat.
De meldingen / berichten komen alleen binnen als ik de APP open. Wie kan mij helpen om het probleem op te lossen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Staat in instellingen/notificaties pingchat wel aan? Of staat notificaties uberhaubt wel aan?
|
|||
|
|||
Citaat:
ff pingchat verwijderd en overnieuw gedownload en Voila draait weer als een zonnetje. Moest wel nieuwe pingnaam nemen maar dat komt wss omdat ik een ander toestel heb |
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je Berichtgeving bedoeld met notificaties?
Die staat inderdaad aan en bij pingchat heb ik alle opties aangevinkt. Krijg de berichten niet automatisch binnen,alleen als ik het proggie aanzet |
|
||||
|
||||
Berichtgeving zou kunnen, bij mij heet het notifications.
Als je berichtgeving helemaal uitzet en weer aan, doet hij het dan nog niet? |
|
|||
|
|||
ik heb het proggie verwijder en er weer opnieuw opgezet.
Nu hopen dat het probleem verhopen is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pingchat2 download | vorderman2 | iPhone Apps | 2 | 09-06-10 14:56 |
|
|