app store foutmelding: geen veilige verbinding, controleer datum en tijd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wie kan me verder helpen? Sinds gisteren krijg ik, als ik in de appstore mijn updates wil installeren de volgende melding: "Verbinding met Store ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app store foutmelding: geen veilige verbinding, controleer datum en tijd
Hallo, wie kan me verder helpen?
Sinds gisteren krijg ik, als ik in de appstore mijn updates wil installeren de volgende melding: "Verbinding met Store mislukt. Er is geen veilige verbinding mogelijk. Controleer de datum- en tijdinstellingen.' mijn datum en tijd van mijn Iphone staan goed en ik weet eigenlijk niet wat er aan de hand zou kunnen zijn. Via I tunes op mijn pc kom ik wel gewoon in mijn account met mijn gebruikersnaam en wachtwoord, dus denk niet dat er iets gehackt is toch? Wie weet tips/raad? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb dit probleem sinds gisteren ook. harde reset / opnieuw opstarten helpt niet. een gedownloade app blijft op ´wachten´ staan en is niet te verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik dus ook. (JB is op 3.1.2) zowel op 3G als thuis @ Wi-Fi.
iTunes maakt zonder problemen verbinding... |
|
|||
|
|||
Probleem is voor mij nog altijd actueel, een sync met iTunes gedaan, reboot van de iPhone etc...
Het verbinden naar de app store gaat goed, maar zodra ik wil updaten/downloaden dan komt de melding zoals in de TS staat... |
|
|||
|
|||
Bij deze is mijn probleem voorbij, geen idee hoe, wat en waarom.. plots deed 'ie het weer..
|
|
|||
|
|||
bij mij is het probleem nu ook voorbij, ook hier geen idee waarom het opeens opgelost is ...
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi
ik moest aleen de tijd niet auomatisch maar handmatig instellen, toen deed hij het wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homescherm tijd en datum | maloutje191 | iPhone algemeen | 6 | 28-04-12 22:46 |
app store kan geen verbinding maken met i-tunes | sjaak75 | iPhone Apps | 2 | 15-10-09 14:55 |
App Store verkeerde datum? | ViktorV | iPhone Apps | 1 | 27-09-08 13:46 |
Datum en Tijd instellingen | jkrikke | Archief | 1 | 11-04-08 17:13 |
|
|