Film collectie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zelf ben ik opzoek naar een app waar ik ten eerste in het nederlands kan lezen waar een film overgaat, daarnaast zou het helemaal mooi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Film collectie
Zelf ben ik opzoek naar een app waar ik ten eerste in het nederlands kan lezen waar een film overgaat, daarnaast zou het helemaal mooi zijn als je een eigen collectie kan bijhouden. na veel zoeken heb ik begrepen dat je voorheen een app van moviemeter had, maar die schijnt er niet meer te zijn. Weet iemand een goed alternatief?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier ben ik ook naar op zoek maar ik heb nog geen app gevonden!
mocht iemand iets weten? |
|
|||
|
|||
Zoek eens achter het programma movies
|
|
|||
|
|||
hey super, daar kan je namelijk als source moviemeter.nl selecteren!!!
|
|
|||
|
|||
Ik ben altijd verbaasd als er mensen zijn die de software van Collectorz nog niet kennen.
iPhone / iPod: App Shopper: Clz Movies (Entertainment) iPad: App Shopper: CLZ Movies HD (Entertainment) Tevens pc versie benodigd. |
|
|||
|
|||
ik heb collectorz geprobeerd maar het is echt geen goed programma meer sinds je alleen hun database kan gebruiken om films te zoeken. Dus niet meer in het nederlands en incompleet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: 3gs film niet naar film bieb?? | tapijtkever | Muziek, foto & video | 0 | 26-10-09 16:05 |
[Customize] Welke collectie is echt nuttig? | flipjevandejam | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-03-08 21:59 |
|
|