Contacten beheren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb vraag ivm het beheren van mijn contacten op mijn iPhone 4. Ik heb een persoonlijke adresboek in Windows Mail en een zakelijke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten beheren
Beste,
Ik heb vraag ivm het beheren van mijn contacten op mijn iPhone 4. Ik heb een persoonlijke adresboek in Windows Mail en een zakelijke adresboek via Exchange. Daarnaast ook een gmail met heel wat nummers in de adresboek. Bestaat er een manier om al die contacten te verzamelen, synchroniseren (en backuppen) en in de adresboek van mijn iPhone te plaatsen? Zonder dat er dubbele nummers zijn? En ook zonder dat ik iets kwijtgeraak? Bedankt, David |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet wel dat je dubbele nummers kunt koppelen. Dan zie je bij je contacten bijv. maar 1 naam zijn, maar zijn er wel twee kaarten aan elkaar gekoppeld.
|
Labels |
adresboek, app, backup, contacten beheren, syncroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Beheren van contacten op mijn Iphone | sjaak2 | iPhone algemeen | 1 | 15-09-10 12:05 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc? | Stinomertrini | Desktop-applicaties | 7 | 02-11-09 15:27 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|