Iconen van gekochte/gedownloade apps plots WIT! Help! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! gisterenochtend mijn iphone (3G, 8g, niet ge-jailbroken) willen opladen omdat deze helemaal plat was. De iphone startte op, stond plots weer in 't engels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iconen van gekochte/gedownloade apps plots WIT! Help!
Hey!
gisterenochtend mijn iphone (3G, 8g, niet ge-jailbroken) willen opladen omdat deze helemaal plat was. De iphone startte op, stond plots weer in 't engels en terug in fabrieksintsellingen, maw, al mijn instellingen waren verdwenen. Heb dan Iphone aangesloten op m'n mac om te synchroniseren. Buiten 't feit dat ik mijn mailinstellingen opnieuw moest instellen zien sinds dan al mijn gekochte en gedownloade apps van de itunes store volledig wit (ze werken nog wel). Meer zelf, in itunes tonen de afbeeldingen (bij apps) al deze iconen ook wit...) Alls werkt wel nog, maar is absoluut onhandig...is er iemand die hetzelfde heeft voor gehad, weet iemand hoe ik dit probleem opgelost krijg... merci!!! j |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iconen, icoon, iphone, wit, witte |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek overzicht van gekochte iTunes apps | IphoneCasey | iPhone Apps | 3 | 20-10-10 18:01 |
De icons van gedownloade apps downloaden van Iphone naar PC! | iphone2gdude | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-01-10 11:00 |
.png's van gekochte apps editen | owain | iPhone Apps | 11 | 12-02-09 17:36 |
|
|