geblokkeerde contacten in Live Messenger synchroniseren niet meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een probleem met de Windows Live Messenger app. Hij synchroniseert nl. mijn contacten niet meer met de Messenger op mijn laptop. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geblokkeerde contacten in Live Messenger synchroniseren niet meer
Hoi,
Ik heb een probleem met de Windows Live Messenger app. Hij synchroniseert nl. mijn contacten niet meer met de Messenger op mijn laptop. Als ik contacten blokkeer of deblokkeer dan ´volgt´ de app op mijn iPhone dat niet meer. En aangezien het op de app zelf niet mogelijk is om contacten te (de)blokkeren kan ik met sommige contacten niet meer chatten op mn iPhone! Ik heb de app al verwijderd via iTunes en opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet geholpen. Iemand een idee hoe ik dit oplos?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Msn messenger werkt niet met een live.nl account!! | RVD32 | iPhone Apps | 1 | 15-11-10 20:08 |
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer | Kenzo2010 | iTunes | 0 | 12-11-10 15:07 |
Windows Live Messenger | Figueros | iPhone Apps | 25 | 26-08-10 19:33 |
Live messenger Probleem HELP!!! | Peking | iPhone Apps | 2 | 23-07-10 10:46 |
Windows live messenger | keesdr | Archief | 1 | 26-03-09 12:37 |
|
|