Apps overzetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik maak de stap van een Iphone 3g naar een 3gs. De 3gs die ik wil kopen is in het bezit van verschillende betaalde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps overzetten
Hallo,
Ik maak de stap van een Iphone 3g naar een 3gs. De 3gs die ik wil kopen is in het bezit van verschillende betaalde apps die ik wil behouden (tom tom etc). Kan ik mijn eigen gegevens van mijn iphone op deze telefoon zetten en deze apps behouden? Heb al een beetje rondgeneusd hier, maar kan het niet vinden. Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maak op je 3g een reserverkopie met iTunes. Sluit daarna de 3gs aan op iTunes en zet je reservekopie terug op deze iPhone. Je (betaalde) apps uit iTunes zullen dan gewoon op de 3gs geïnstalleerd worden.
Alle apps die al op de 3gs staan en waren aangekocht door een andere persoon zullen worden verwijderd omdat die niet horen bij jou iTunes account
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had al zo'n vermoeden, maar volgens de verkoper kan het wel.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps overzetten | georges | iPhone Apps | 2 | 28-05-10 20:58 |
Apps overzetten | harriepopov | iTunes | 12 | 20-05-10 20:05 |
apps overzetten | Unkown. | Archief | 1 | 20-12-09 15:05 |
Muziek: Overzetten Muziek en APPS | NotTMobile | Muziek, foto & video | 10 | 23-07-09 21:25 |
iPhone 1G -> 3G: apps etc overzetten? | DutchVince | iPhone Apps | 7 | 12-06-09 18:08 |
|
|