//

Applicatie die berichten verzamelt

Applicatie die berichten verzamelt discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, recentelijk ben ik een applicatie "verloren". En aangezien ik de naam niet meer weet... Zoek ik even wat hulp. Deze app laat een lijst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-10, 05:16
twcm73 twcm73 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard Applicatie die berichten verzamelt

Goededag,

recentelijk ben ik een applicatie "verloren". En aangezien ik de naam niet meer weet... Zoek ik even wat hulp.

Deze app laat een lijst zien van alle notificaties die op de telefoon hebben plaatsgevonden.

Dus: Alarm-meldingen, push berichten van applicaties (bv faad), en SMS-berichten.
Dat alles in een lange lijst met een tijdstip erbij.

Erg handig, zeker omdat veel van die push-berichten verdwijnen zodra je ze aanklikt.

Kan iemand me vertellen hoe deze app ook alweer heet?

Alvast bedankt, Thomas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-10, 06:00
twcm73 twcm73 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Goedeavond, ik ben eruit gekomen.
Ik herrinnerde me dat ik de app gedownload heb aan de hand van een tweet=nieuwsbericht van iphoneclub.
Vervolgens zitten grasduinen door de nieuwsberichten - en dat zijn er nogal wat.

Het blijkt een Cydia app te wezen: http://forum.iculture.nl/f80/iphonec...jailbreak.html

In ieder geval bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
applicatie die data communicatie schakelt beetle iPhone Apps 0 05-05-11 16:09
App die berichten kan sturen, maar wel 'veilig'. Dus geen what'sapp:) iphonedre iPhone Apps 6 07-01-11 22:48
Applicatie om 100en berichten ineens te verzenden? Bvrydeluxe iPhone Apps 0 20-12-10 12:32
Applicatie die het scherm op zwart zet Vomera iPhone Apps 3 16-05-10 19:40
Foto: Nederlandse iPhone fotografen verzamelt u! roelofk Muziek, foto & video 0 19-08-09 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.