Applicatie die berichten verzamelt discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, recentelijk ben ik een applicatie "verloren". En aangezien ik de naam niet meer weet... Zoek ik even wat hulp. Deze app laat een lijst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicatie die berichten verzamelt
Goededag,
recentelijk ben ik een applicatie "verloren". En aangezien ik de naam niet meer weet... Zoek ik even wat hulp. Deze app laat een lijst zien van alle notificaties die op de telefoon hebben plaatsgevonden. Dus: Alarm-meldingen, push berichten van applicaties (bv faad), en SMS-berichten. Dat alles in een lange lijst met een tijdstip erbij. Erg handig, zeker omdat veel van die push-berichten verdwijnen zodra je ze aanklikt. Kan iemand me vertellen hoe deze app ook alweer heet? Alvast bedankt, Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goedeavond, ik ben eruit gekomen.
Ik herrinnerde me dat ik de app gedownload heb aan de hand van een tweet=nieuwsbericht van iphoneclub. Vervolgens zitten grasduinen door de nieuwsberichten - en dat zijn er nogal wat. Het blijkt een Cydia app te wezen: http://forum.iculture.nl/f80/iphonec...jailbreak.html In ieder geval bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
applicatie die data communicatie schakelt | beetle | iPhone Apps | 0 | 05-05-11 16:09 |
App die berichten kan sturen, maar wel 'veilig'. Dus geen what'sapp:) | iphonedre | iPhone Apps | 6 | 07-01-11 22:48 |
Applicatie om 100en berichten ineens te verzenden? | Bvrydeluxe | iPhone Apps | 0 | 20-12-10 12:32 |
Applicatie die het scherm op zwart zet | Vomera | iPhone Apps | 3 | 16-05-10 19:40 |
Foto: Nederlandse iPhone fotografen verzamelt u! | roelofk | Muziek, foto & video | 0 | 19-08-09 16:32 |
|
|