//

lock calendar zonder jailbreak?

lock calendar zonder jailbreak? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben geen fan van het jailbreaken van mijn iphone, heb het bij mijn vorige gedaan(heb sinds kort een 4) en daardoor is de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-10, 16:13
robert90 robert90 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard lock calendar zonder jailbreak?

ik ben geen fan van het jailbreaken van mijn iphone, heb het bij mijn vorige gedaan(heb sinds kort een 4) en daardoor is de iphone traag en veel fouten gaan vertonen.
wat ik wel heel fijn vond was de lock calendar.. is dit ook mogelijk zonder jailbreak? het werkt voor mij ideaal, meteen te kunnen zien wat ik deze dag allemaal moet doen i.v.m. druk schema!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-10, 17:20
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Nee.

Er is niet een programma of iets wat hetzelfde doet als lock calendar met JB.
Wel kan je in de appstore een progje vinden die een screenshot maakt van je note die je maakt en zet die op je home screen.
Maar dat kan je zelf ook van je calendar doen, zo deed ik het zonder JB. Dan moet je alleen elke keer een nieuwe screenshot maken.
  #3  
Oud 31-01-11, 22:54
klarenbl klarenbl is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 46
Standaard

Hoi, bestaat het echt niet? Want ik wil mijn iPhone niet jailbreaken. Op mijn oude iPhone (jailbroken) had ik LockCalendar draaien, ben dat nu zo gewend. Groet Klarenbl
  #4  
Oud 31-01-11, 23:16
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Nee, kan technisch alleen via een jailbreak.

(of door zelf of via een App een achtergrond te maken waar je info statisch in staat)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 01-02-11, 19:49
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

ik weet niet of dit iets voor u is: Create a awesome lock screen / i LockScreen Maker - Basic Frame (Wallpaper & Background) for iPhone, iPod touch and iPad on the iTunes App Store
als ik de beschrijving goed lees dan kunt ge hiermee een kalender op uw lockscreen zetten zonder een jailbreak
vandaag is deze app nog gratis, dus haasten maar
Reageren

Labels
lockcalendar, lockscherm, lockscreen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lock calendar & clear lockscreen Ger0nimo Jailbreak apps en thema's 24 07-04-11 06:55
exchange group calendar en other user calendar on iphone XXhunter iPhone algemeen 0 28-12-10 10:06
Vastloper bij installeren "Lock Calendar"? mphoogeveen Archief 3 14-10-09 19:17
Alternatief voor IntelliScreen (bv. Lock Calendar) stefonline Jailbreak apps en thema's 70 30-06-09 15:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.