Welke zakelijke agenda? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke app kunnen jullie mij aanraden voor mijn agenda en to do's bij te houden? Ik twijfel nu al tussen: 1 Pocket informant 2 Todo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke zakelijke agenda?
Welke app kunnen jullie mij aanraden voor mijn agenda en to do's bij te houden?
Ik twijfel nu al tussen: 1 Pocket informant 2 Todo 3 Calengoo Graag jullie ervaringen voor ik koop. Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Informant met kop en schouders de beste. Gebruik Gmail Agenda om te synchen met pc en of anderen.
|
|
|||
|
|||
Wat mij betreft ook Informant, zeker in combinatie met Gmail. Ik gebruik hem gemixed, zakelijk en privé, bevalt prima. Bijkomend voordeel is dat je dan meteen ook een todo app hebt, die je kunt syncen met Toodledo, zodat ook je todo's een back-up hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
iPhone: welke bootrom heb ik? welke manier jailbreaken? | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 19:56 |
iPhone: welke jailbreak manier en welke bootrom heb ik | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 13:17 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
|
|