Skype discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb skype aangeschaft en mijne maat ook. Er staat; gratis bellen via wifi en 3G? We zitten beide op m'n wifi netwerk maar dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb skype aangeschaft en mijne maat ook.
Er staat; gratis bellen via Wi-Fi en 3G? We zitten beide op m'n Wi-Fi netwerk maar dat ding vraagt telkens naar ; u hebt skytegoed nodig voor dit nummer?? Hoe kan dat nu in godsnaam dan want ze zeggen zelf als je de app aanschaft en leest de uitleg je gratis van skype naar skype kan bellen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, ik wil hier ook meer over weten.
Bij Skype op de PC heb je de mogelijkheid om een Skype naam te kiezen, waarnaar hij dan gaat bellen, maar bij je iPhone krijg je alleen een telefoonnummer keuze optie. |
|
||||
|
||||
Je moet beide een account aanmaken bij Skype en wanneer je beide online bent kun je, wanneer je op de naam klikt bij contacten, drukken op "Bel".
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik dus ook,dus ik zou ook wel willen weten hoe dit nou werkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skype op pauze na verlaten skype scherm (backgrounder) | UpturnedL1fe | iPhone Apps | 8 | 15-08-10 02:29 |
Gezocht Skype to Skype app | Gerwin | iPhone Apps | 3 | 11-03-08 14:44 |
|
|