//

uitzending gemist app fout opgetreden

uitzending gemist app fout opgetreden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo wie kan mij helpen? Ik heb sinds kort de iphone4. Net de uitzending gemist app geinstalleerd en krijg bij het bekijken de volgende foutmelding: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-12-10, 23:26
sjonnies sjonnies is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard uitzending gemist app fout opgetreden

Hallo wie kan mij helpen?
Ik heb sinds kort de iphone4. Net de uitzending gemist app geinstalleerd en krijg bij het bekijken de volgende foutmelding: fout opgetreden controleer uw internet verbinding en probeer het later opnieuw.
Ik heb 4.2.1 en heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar lost niks op.
Wie weet de oplossing?
Gr John
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-10, 23:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonnies Bekijk bericht
Hallo wie kan mij helpen?
Ik heb sinds kort de iphone4. Net de uitzending gemist app geinstalleerd en krijg bij het bekijken de volgende foutmelding: fout opgetreden controleer uw internet verbinding en probeer het later opnieuw.
Ik heb 4.2.1 en heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar lost niks op.
Wie weet de oplossing?
Gr John
En als je een andere (gratis of betalende) app aanschaft, dan is er geen probleem?
  #3  
Oud 12-12-10, 08:46
sjonnies sjonnies is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Nee dan is er geen probleem.
  #4  
Oud 03-01-11, 13:07
wijhuuuuh wijhuuuuh is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

van bovenstaande heb ik sinds kort ook last,de app start gewoon op en krijg ook telkens die mededeling,alle andere apps werken gewoon goed,dus het ligt niet aan de verbinding,het rare is,als ik hem verwijder op mn iphone en hem daarna via de store weer wil installeren op mn phone lukt dat niet,verbinding met itunes store mislukt, terwijl ik wel gewoon andere apps kan installeren.hebben meer mensen hier last van? en weet iemand een oplossing? opnieuw installeren via itunes (store wil dus niet) meerdere malen gedaan ,en telefoon ook vaak opnieuw opgestart.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitzending gemist App mathphone iPhone Apps 0 25-05-11 18:56
Tros uitzending gemist app ? andre-nl iPad algemeen 3 18-09-10 13:53
Installatie app: "Een onbekende fout is opgetreden" Florine v Cornbach Dorens iPhone Apps 9 19-11-09 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.