//

gratis updates van apps: hoe?

gratis updates van apps: hoe? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds heel kort een iPhone4 met daarop verschillende apps, zoals Google en de "Telegraaf" . Ik ben nog niet zeer bedreven in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-10, 17:01
henkvandalen henkvandalen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard gratis updates van apps: hoe?

Ik heb sinds heel kort een iPhone4 met daarop verschillende apps, zoals Google en de "Telegraaf" . Ik ben nog niet zeer bedreven in het hanteren van diverse zaken.
Nu verschijnt er bij " apps" een cijfertje (in mijn geval 2) .
Klik ik hierop, dan verschijnen er 2 apps van Google en de Telegraaf, met de mededeling dat er een GRATIS update is....
Als ik klik op "werk alles bij" dan wil hij de updates gaan laden, maar dan wordt eerst mijn wachtwoord gevraagd (kan ik begrijpen) en vervolgens krijg ik een scherm met " betaalinformatie....."
Wat moet ik daarmee? Ik kan dat scherm niet eens negeren, hooguit de iPhone uitzetten....
Wie helpt mij uit de droom?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-10, 17:04
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henkvandalen Bekijk bericht
Ik heb sinds heel kort een iPhone4 met daarop verschillende apps, zoals Google en de "Telegraaf" . Ik ben nog niet zeer bedreven in het hanteren van diverse zaken.
Nu verschijnt er bij " apps" een cijfertje (in mijn geval 2) .
Klik ik hierop, dan verschijnen er 2 apps van Google en de Telegraaf, met de mededeling dat er een GRATIS update is....
Als ik klik op "werk alles bij" dan wil hij de updates gaan laden, maar dan wordt eerst mijn wachtwoord gevraagd (kan ik begrijpen) en vervolgens krijg ik een scherm met " betaalinformatie....."
Wat moet ik daarmee? Ik kan dat scherm niet eens negeren, hooguit de iPhone uitzetten....
Wie helpt mij uit de droom?
Als het goed is heeft u betaalgegevens erin staan bijvoorbeeld een creditcard. Als dit het geval is moet je alles even checken en aanvullen wat er nog niet in staat, vervolgens kan er gewoon de update uitgevoerd worden. En nee, er wordt niets van je rekening afgeschreven.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tomtom updates gratis? vonschnee iPhone Apps 2 17-03-10 09:58
[App Store] Gratis (minor) updates voor betaalde apps? dutchieman Ontwikkelen voor iOS 3 13-07-08 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.