iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   yelo tv geen livebeelden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/80382-yelo-tv-geen-livebeelden.html)

3Gjoker 19-12-10 10:39

yelo tv geen livebeelden
 
Beste
Ik heb Yelo geinstalleerd op mijn iphone (3G) Wi-Fi actief (thuis draadloos netwerk waar ik geregeld op surf met mijn iphone), in de yelo applicatie met telenet account succesvol aangelogd, maar wanneer ik naar live tv ga krijg ik de boodschap ‘er is een probleem met de netwerkverbinding’, tv-gids werkt wel, maar tv-theek dan weer niet. MIs ik nog iets?

kdhoe 19-12-10 11:18

Je hebt toch het juiste abbo? Dat wil zeggen internet en digitale televisie van Telenet op hetzelfde klantennr.

3Gjoker 19-12-10 11:42

Ik had dit mss moeten vermelden, heb digicorder (digitale televisie), internet en telefonie bij Telenet.

kdhoe 19-12-10 11:50

Dan zou het moeten werken. Het is misschien een firewall probleem.
Yelo is nog in test fase.
Je kan je problemen achter laten op yelo.be

apotheosis 19-12-10 14:17

Net eens opgezet nu op canvas en werkt perfect hier ;).

3Gjoker 19-12-10 14:24

Lukt hier nu ook. Bizar. Was nog aangelogd van de vorige keer toen het niet lukte, dus aan mijn inloggegevens zal het niet gelegen hebben. Mss oorzaak bij testfase.

yvesdeclercq 03-01-11 19:28

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen kan ik ook niets met de tv gids. Altijd geen data beschikbaar. Heb zowel digitale tv als internet en ben correct ingelogd. Bij live tv komt er ook op probleem met verbinding maar kan toch live kijken als ik op play druk. Al de rest werkt echter niet.

nolfie 03-01-11 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yvesdeclercq (Bericht 622609)
Ik heb hetzelfde probleem. Alleen kan ik ook niets met de tv gids. Altijd geen data beschikbaar. Heb zowel digitale tv als internet en ben correct ingelogd. Bij live tv komt er ook op probleem met verbinding maar kan toch live kijken als ik op play druk. Al de rest werkt echter niet.

Is je digicorder interactief gemaakt??

yvesdeclercq 03-01-11 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nolfie (Bericht 622615)
Is je digicorder interactief gemaakt??

Euh en hoe da je dat? Ik kan hem wel online programmeren als ik naar de mobiele site van telenet surf. M.tv.be. Maar niet via yelo.

pemat 18-01-11 21:10

yelo tv geen livebeelden
 
Ik heb Yelo geinstalleerd op mijn iphone en ipod.Op de ipod werkt Yelo super maar op de iphone nada njet. Er komt een foutmelding met "er is een probleem met de netwerkverbinding". Iemand die een oplossing heeft???

pascal666 19-01-11 22:38

Meschien een sleche opmerking
Heb je u Wi-Fi opengezet en code juist ingevoerd
Nu ik weet 1 ding als je ermee kijkt
Zijn ze wel ongeveer 2 minuten later dan normaal aan het uitzenden
Dus geen echte livestream
En jammmer dat je het niet kan gebruiken in het buitenland
En toch moet je lid zijn van telenet

apotheosis 20-01-11 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascal666 (Bericht 630384)
Meschien een sleche opmerking
Heb je u Wi-Fi opengezet en code juist ingevoerd
Nu ik weet 1 ding als je ermee kijkt
Zijn ze wel ongeveer 2 minuten later dan normaal aan het uitzenden
Dus geen echte livestream
En jammmer dat je het niet kan gebruiken in het buitenland
En toch moet je lid zijn van telenet

Het signaal doorzenden zal altijd wat achterop zitten, dat is normaal, ga eens van analoog naar digitaal en zie eens welke beeld het snelst word getoond? Juist, analoog is sneller natuurlijk.
Bij yelo is het idd wel opvallend ze heel wat achter zitten, met mijn slingbox zit ik ook achter maar toch belange zoveel niet of toch zeker niet de eerste minuten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.