yelo tv geen livebeelden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik heb Yelo geinstalleerd op mijn iphone (3G) wifi actief (thuis draadloos netwerk waar ik geregeld op surf met mijn iphone), in de yelo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
yelo tv geen livebeelden
Beste
Ik heb Yelo geinstalleerd op mijn iphone (3G) Wi-Fi actief (thuis draadloos netwerk waar ik geregeld op surf met mijn iphone), in de yelo applicatie met telenet account succesvol aangelogd, maar wanneer ik naar live tv ga krijg ik de boodschap ‘er is een probleem met de netwerkverbinding’, tv-gids werkt wel, maar tv-theek dan weer niet. MIs ik nog iets? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt toch het juiste abbo? Dat wil zeggen internet en digitale televisie van Telenet op hetzelfde klantennr.
|
|
|||
|
|||
Ik had dit mss moeten vermelden, heb digicorder (digitale televisie), internet en telefonie bij Telenet.
|
|
|||
|
|||
Dan zou het moeten werken. Het is misschien een firewall probleem.
Yelo is nog in test fase. Je kan je problemen achter laten op yelo.be |
|
|||
|
|||
Net eens opgezet nu op canvas en werkt perfect hier .
|
|
|||
|
|||
Lukt hier nu ook. Bizar. Was nog aangelogd van de vorige keer toen het niet lukte, dus aan mijn inloggegevens zal het niet gelegen hebben. Mss oorzaak bij testfase.
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem. Alleen kan ik ook niets met de tv gids. Altijd geen data beschikbaar. Heb zowel digitale tv als internet en ben correct ingelogd. Bij live tv komt er ook op probleem met verbinding maar kan toch live kijken als ik op play druk. Al de rest werkt echter niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
yelo tv geen livebeelden
Ik heb Yelo geinstalleerd op mijn iphone en ipod.Op de ipod werkt Yelo super maar op de iphone nada njet. Er komt een foutmelding met "er is een probleem met de netwerkverbinding". Iemand die een oplossing heeft???
|
|
|||
|
|||
Meschien een sleche opmerking
Heb je u Wi-Fi opengezet en code juist ingevoerd Nu ik weet 1 ding als je ermee kijkt Zijn ze wel ongeveer 2 minuten later dan normaal aan het uitzenden Dus geen echte livestream En jammmer dat je het niet kan gebruiken in het buitenland En toch moet je lid zijn van telenet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij yelo is het idd wel opvallend ze heel wat achter zitten, met mijn slingbox zit ik ook achter maar toch belange zoveel niet of toch zeker niet de eerste minuten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Yelo telenet | wwl | iPhone Apps | 4 | 07-01-12 14:41 |
krant lezen via Ipad 2? (HLN) - films kijken via Yelo (hotspot) | stoffel1980 | iPad algemeen | 8 | 28-07-11 18:57 |
Stream problemen met oa Yelo & Safari | Miki99Ronaldo | iPad algemeen | 3 | 10-05-11 11:36 |
|
|