//

iTunes account

iTunes account discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort heb ik een iPod touch en ik heb geprobeerd me aan te melden in iTunes, maar dit lukt niet. Ik heb een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-12-10, 20:48
leonardvgurp leonardvgurp is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard iTunes account

Hallo,

Sinds kort heb ik een iPod touch en ik heb geprobeerd me aan te melden in iTunes, maar dit lukt niet.
Ik heb een apple id en een Click&Buy account aangemaakt en dit geverifieerd enz.
Wanneer ik me nu probeer aan te melden in iTunes krijg ik de volgende melding: "Deze Apple ID is nog niet gebruikt met de iTunes Store. Controleer uw accountinformatie" met de opties 'bekijk' en 'annuleer'. Na op 'Bekijk' gedrukt te hebben wordt ik welkom geheten bij de iTunes Store. Daarna ga ik akkoord met de voorwaarden en dan moet ik betaalgegevens instellen (ik kies voor C&B). Daarna moet ik iTunes machtigen om C&B Easy Collect te gebruiken om apps enz. te betalen. Dan wordt ik doorgelinkt naar itunes/download, terwijl ik iTunes allang heb. Als ik me weer probeer aan te melden krijg ik weer de melding dat de apple id nog niet gebruikt is enz.

Weet iemand waarom ik me niet aan kan melden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-11, 14:38
esther71 esther71 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard account niet actief

hi,

Ik wil me hier ook even over uitlaten, mijn account blijft inactief, ik kan niets meer aanschaffen, gratis of niet...
en wat nu?
had een probleem met click and buy, mijn rekening gegevens klopten niet...
oke nu dus wel maar nog steeds lukt het niet en krijg ik de melding:
u kunt niets kopen omdat us account niet actief is...

heeft iemand hier de gouden tip voor?
er staan al 13 apps te wachten om bijgewerkt te worden...

groetjes Esther
  #3  
Oud 02-01-11, 13:03
botje botje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb het zelfde probleem als leonard. Er moet een toepassing starten. De koppeling moet worden geopend met een toepassing, je kan ook een toepassing van je pc kiezen. Maar wat ik ook kies, ik blijf in een cirkel belanden. Kom telkens weer bij de inlogpagina van click en buy. En kan niets. Help !!
  #4  
Oud 03-01-11, 20:36
Nekster1 Nekster1 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Ja joh ik zit met hetzelfde probleeem..

wordt de gehele tijd door geschakeld naar itunes en ik moet telkens met itunes activeren omdat ik nog niks gekocht heb ofzo?
  #5  
Oud 21-01-11, 03:28
Goitzen Goitzen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Vandaag een iPhone 4 aangeschaft en ik stuitte direct op dezelfde problemen. "Deze Apple ID is nog niet gebruikt met de iTunes store" terwijl ik een apple account heb aangemaakt + een Click and Buy account. Ik werd de hele tijd weer naar mijn click and buy account verwezen en vervolgens liep het vast bij het laden van iTunes.
Ik heb op mijn laptop google chrome als standaard browser en het enige wat ik gedaan heb is Internet Explorer als standaard browser instellen. Vervolgens kwam ik moeiteloos door het laden heen en kan ik zonder problemen alles donwloaden.

Als je een andere browser als standaard hebt ingesteld is het zeker de moeite om dit te proberen, bij mij werkte het bij de eerste poging
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes account Jaro09 iPhone Apps 2 01-04-11 16:10
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 13:08
itunes account yourelikemagic iTunes 3 30-06-10 19:19
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken koi Archief 2 30-11-08 15:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:07.