Nas koppelen aan iphone4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand een app, waarmee het mogelijk is om rechtstreeks van de NAS naar de iPhone, foto,'s , muziek, en video te streamen over wifi, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nas koppelen aan iphone4
Weet iemand een app, waarmee het mogelijk is om rechtstreeks van de NAS naar de iPhone, foto,'s , muziek, en video te streamen over Wi-Fi, zonder tussenkomst van pc..??
Gert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor Nas gebruik je?
Want voor de Synology Nas is er een speciale app gratis beschikbaar. |
|
||||
|
||||
Klopt, en dat werkt perfect, zo kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
Je kunt het beste even op de site van de leverancier van je NAS kijken. Als ze al een eigen app hebben, dan geven ze dat vast en zeker al aan.
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb een thecus N299. gert
|
|
|||
|
|||
hoe zou ik dat kunnen realiseren met een freecom nas xs?
Ik vind hier niets van terug bij de verdeler. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik plugplayer (app store) werkt met Iomega en Seagate
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor western digital is er ook een app.
Maar is volgens mij alleen voor fotos, muziek en films krijg ik niet op mijn iphone |
|
|||
|
|||
Format mp4 ook niet ??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het app geinstalleerd, de nas staat bij de devices, wanneer ik naar browse ga zie ik op het scherm staan public(jpg) maar er staat niets bij. Wanneer ik naar mijn nas schijf ga zie geen map public staan. Wat zou ik moeten doen |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ok er kunnen 2 dingen zijn: A) je files mp3 enz staan in de verkeerde dir op je nas B) heb je wel je mediaserver op je nas aangezet ? Wij krijgen het voor elkaar ;-) Groetjes uit wenen! Frits |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik stuur u enkel screenshot door, ik denk dat u daar meer op ziet. Ik denk dat er inderdaad meer in de richting van de mediaserver moet zijn, maar hoe krijg ik dat opgelost? |
|
|||
|
|||
Ik gebruik ezShare uit de Apple AppStore, kost een paar Euros maar werkt perfect.
Met ezShare kan ik niet alleen een NAS (Eminent 4072) benaderen maar ook een Apple Time Capsule en een Windows 2008 R2 servertje. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik die van synology super handig.
|
|
|||
|
|||
Gebruik zelf de app Buzz Player voor zowel de iphone als de ipad. Niet alles gaat vlekkeloos, maar zonder ondersteuning van pc oid een perfecte app.
|
|
|||
|
|||
hoe krijg je buzz player aan de praat ? ik probeer om mijn Time Capsule te verbinden, maar zonder enig succes.
|
|
|||
|
|||
Ook Buzzplayer gekocht, ik zie de NAS, en zie de files, maar afspelen? Ho maar..
Is niet wat ik zoek... Gert |
|
|||
|
|||
Geen enkele file? Ook mp3 niet?.....waarschijnlijk heb je dan de instellingen niet goed staan.
|
|
|||
|
|||
Ja, na lang puzzelen is het gelukt om Video en audio af te spelen..
Op de NAS media aangevinkt. Vindt het programma nog nier erg gebruiks vriendelijk.. Bedankt voor jullie respons.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone koppelen aan Parrot CK 3100 | Mriekje | iPhone algemeen | 24 | 11-08-12 21:27 |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
iPhone 3GS: SIM koppelen aan Telefoon? | Dkaijser | Unlock | 6 | 04-06-10 14:35 |
iphone koppelen aan carkit via bluethooth | proximusboyke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-05-09 23:43 |
|
|