iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Batterij raakt snel op (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/81263-batterij-raakt-snel-op.html)

iPhone38GB 02-01-11 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 622040)
Ik heb geen idee wat het allemaal kost aangezien er nooit iets mis geweest is met m'n telefoon, zelfs nu m'n garantie verlopen is, is er niets aan de hand. Alleen een barst bij de usb connector, en m'n headphone-jack is een stukje uit. Voor de rest werkt alles nog perfect! Ik wist alleen maar dat het mogelijk was om zo'n reperatie uit te laten voeren, niet hoe duur het precies is.

Ik kan het laten repareren bij een klein bedrijfje, €30, zonder verantwoordelijkheid van hun. Maar als ik weet hoeveel het bij apple kost dan kan ik het daar doen? Iemand zei dat het 150 euro kost, is dat zo duur?

iPhone38GB 02-01-11 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 (Bericht 622048)
Het is wel kort, en betekent dat je dus altijd een lader en een kabel met je mee moet nemen!
Maar anders zou ik de batterij (nu nog) niet vervangen, ik heb bij mijn vorige iphone ook wel eens gehad dat de batterij het na verloop van tijd weer wat langer volhield.

Als het echt dramatisch slecht wordt, of als de iphone niet meer aan gaat, kun je de batterij altijd nog (laten) vervangen.
Ik zou dat niet zelf doen trouwens, maar ik ben niet overdreven handig.


Dus ik laat de batterij nog voorlopig erin. En de hele nacht opladen zou dat helpen?

Ik doe zoiezo niks zelf, ik ga dat risico niet wagen, doe het liever door een ervaren iemand.

iWiefring 02-01-11 15:31

Hele nacht opladen is wat ik altijd doe, en dan houdt m'n 3Gs-je het vol voor de rest van de dag, en ik zit dan nog wel eens op eBuddy, luister dan wel eens muziek zonder m'n headphones erin, dus ik gebruik 'm wel! En Wi-Fi staat ook al heeft ie geen verbinding bij mij altijd aan, alles staat gewoon aan, behalve bluetooth. Die staat alleen aan als ik in m'n vader's auto zit omdat m'n iPhone daar altijd verbinding mee maakt.

iPhone38GB 02-01-11 15:32

Ik denk dat ik zoiezo de batterij ga laten vervangen over een weekje of 2.

iWiefring 02-01-11 15:35

Dan waarom deze topic? Wilde je ervaringen van andere gebruikers weten of iets?

iPhone38GB 02-01-11 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 622063)
Dan waarom deze topic? Wilde je ervaringen van andere gebruikers weten of iets?

Dat ook en goede advies.

iWiefring 02-01-11 15:36

Dan is deze toch ook opgelost bij deze? Dus dan kan er een slotje op.

iPhone38GB 02-01-11 15:37

Als iemand me de beste advies kan vermelden dan mag er een slotje op. Ik lees hier heel veel oplossingen, ik kan ze niet allemaal uitvoeren. Dus graag 1 goede avies en er mag een slotje op.

iPhone38GB 02-01-11 15:38

Zijn toch originele batterijen van Apple?

Link: Appel iPhone 3G accu/batterij *origineel* - Deiphonestore.nl

iWiefring 02-01-11 15:41

Jep dat is de originele neem ik aan!

iPhone38GB 02-01-11 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 622073)
Jep dat is de originele neem ik aan!


Bedankt, best goedkoop voor een originele. Ik dacht rond de 30 á 40 euro.

Nog een goede advies en dan mag er een slotje op :rolleyes:

iWiefring 02-01-11 15:44

Maar als je hem dus laat repareren aan een klein bedrijfje komt er geen garantie op dit product en als er dus iets kapot gaat is dit niet hun verantwoordelijkheid. Als je 'm laat repareren bij een officiële apple store en hun doen iets fout waardoor je telefoon naar de filestijnen gaat kunnen ze je als het goed is gewoon een nieuwe telefoon leveren.

iPhone38GB 02-01-11 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 622080)
Maar als je hem dus laat repareren aan een klein bedrijfje komt er geen garantie op dit product en als er dus iets kapot gaat is dit niet hun verantwoordelijkheid. Als je 'm laat repareren bij een officiële apple store en hun doen iets fout waardoor je telefoon naar de filestijnen gaat kunnen ze je als het goed is gewoon een nieuwe telefoon leveren.

Dus ze kunnen hem dan repareren voor me, krijg ik dan een paar maanden garantie of niet?

Maar ik wil graag de prijs weten.

iWiefring 02-01-11 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhone38GB (Bericht 622082)
Dus ze kunnen hem dan repareren voor me, krijg ik dan een paar maanden garantie of niet?

Maar ik wil graag de prijs weten.

Ik denk wel meer dan een paar maanden, voor de prijs zul je even een Apple store moeten zoeken in Nederland en deze opzoeken, of even google gebruiken en er eentje bellen en vervolgens de prijs navragen.

iPhone38GB 02-01-11 15:49

Er zit wel een iCentre in me buurt.

Maar sommige zeggen dat het rond de 150/200 euro kost is dat zo?

iWiefring 02-01-11 15:51

Daar heb ik geen idee van voor de zoveelste keer, ik zou het gewoon even navragen bij die Apple Store in de buurt van je. Zekerheid kan je maar hebben :D

iPhone38GB 02-01-11 15:51

Oke, dat zal ik doen.

Beste advies is.?

iWiefring 02-01-11 16:03

Gewoon kijken hoelang je batterij volhoud, als je batterij het maar 5 uur volhoud, en dat dit nog minder word in een week dan zou ik overwegen je batterij te vervangen.

iPhone38GB 02-01-11 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 622098)
Gewoon kijken hoelang je batterij volhoud, als je batterij het maar 5 uur volhoud, en dat dit nog minder word in een week dan zou ik overwegen je batterij te vervangen.

Ok, zal ik doen!

iPhone38GB 02-01-11 19:23

Tussenstandje:

90% batterij
gebruik: 1uur, 9 minuten
stand-by: 2 uur, 57 minuten

Wi-Fi, berichtgeving uit
3G aan

tussenstand nog.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.