Uitzending - Bekijk RTL programma's op je iPhone & iPod Touch! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag (8-1-2011) in de Nederlandse Apple Store! Uitzending voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store Citaat: Met deze app kun ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitzending - Bekijk RTL programma's op je iPhone & iPod Touch!
Sinds vandaag (8-1-2011) in de Nederlandse Apple Store!
Uitzending voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
RTL XL App op Ipad 2
Beste IPhone club
Mijn vrouw heb ik een nieuwe Ipad 2 64 GB Wiffi G3 gegeven, waar ik RTL XL op heb gezet. RTL XL werkt daar niet goed op, namelijk er komen de updates niet op. Werk alleen als ik de App eraf haal en weer opnieuw installeer, ook daarna werkt hij de Updates niet meer bij. zij had eerder de 1e Ipad en ik zelf ook, daar werkt de update wel op. Allemaal erg vreemd, Wie weet de oplossing!! Groeten William van Hest |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: 2 vraagjes (iPhone 3G&4th gen ipod touch) | miicker | Unlock | 0 | 23-11-10 18:02 |
iPod touch: Jailbreak 3.1 Firmware iPhone + 3G & iPod Touch | gideon de vos | Jailbreak | 0 | 24-09-09 03:02 |
Bewerk en bekijk zelfgemaakt filmpjes op alle Iphones en Ipod Touch met 3.1! | francebramie | iPhone algemeen | 2 | 13-09-09 21:51 |
|
|