//

Apps; oa CameraforIpad en Photoshare+

Apps; oa CameraforIpad en Photoshare+ discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben in bezit van een ipad en iphone. Als ik foto's maak met de iphone is Dropbox voor mij een top app. Gelijk je foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-11, 13:02
iMike147 iMike147 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard Apps; oa CameraforIpad en Photoshare+

Ben in bezit van een ipad en iphone. Als ik foto's maak met de iphone is Dropbox voor mij een top app. Gelijk je foto's op je ipad en je pc, zonder al teveel poespas. Maar heb nu Photoshare+ en CameraforIpad aangekocht in de appstore maar deze betaalde apps die pretenderen dus een share uit te voeren met je iphone werken niet, heb twee apss die beide op zoek gaan naar een andere ipad, iphone of ipod maar hij vind helemaal niets??? Wat moet ik doen? heb wel voor die apps betaald.....

Op beide apparaten staat bleutooth aan, heb ze afzonderlijk laten zoeken en beide tegelijk, maar hij vindt helemaal niets.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-11, 13:49
iMike147 iMike147 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Sorry voor het misbruik ben er inmiddels achter door een heel stom toeval, de apps moeten inderdaad op beide apparaten geinstalleerd zijn en beide moeten opgestart worden. Dan pairen en klaar. Nog iets wat hiermee wel erg gaaf is, je iphone bij het raam zetten en je ipad naast je op de bank, kan je alles bekijken wat langsloopt zonder dat ze denken, wat hangt hij nu met zijn kop tegen het raam mag een slotje op....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? Antonio6 Archief 2 03-08-09 21:31
Zin en Onzin Apps, Bevuiling van de Apps Store imagine iPhone Apps 2 09-03-09 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.