Bellen via skype discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, heb vandaag eens voor de eerste keer via skype willen bellen alles lukt perfect maar ze horen mij heel slecht aan de andere kant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen via skype
Hoi, heb vandaag eens voor de eerste keer via skype willen
bellen alles lukt perfect maar ze horen mij heel slecht aan de andere kant van de lijn, dat ik zelfs de lijn heb moeten onderbreken...iemand hier ervaring of goeie raad over ?? Ik hoor het wel. Mvg.Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja als een van de twee een beetje slecht netwerk heb
komt dat bij mij ook voor maar bij viber is dat een stuk beter alleen de mossad slaat de gesprekken op (volgens dit forum) kan je ze later nog eens opvragen, bij een dispuut |
|
|||
|
|||
Kan je misschien meer details geven? Had je 3G bereik of had je Wi-Fi verbinding? En wat voor Skype gebruikte de andere kant (ook iPhone, of via de PC/Mac?)?
Dan kunnen we je makkelijker helpen |
|
|||
|
|||
Hoi, dat was via het 3G, de andere kant was geen skype maar een gewone lijn (de post Belgie), Ik ken er niet zo veel van..maar doe mijn best.
Bedankt voor te antwoorden. grtzz.. |
|
|||
|
|||
Dan ligt het waarschijnlijk aan je verbinding, ik heb het ook een paar keer gehad dat mijn verbinding wegviel. Skype werkt via data, dus je data-verbinding moet sterk genoeg zijn. Tegenwoordig gebruik ik Skype bijna alleen maar met een Wi-Fi-verbinding.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
skypecontacten bellen via skype en dat opnemen | Excellence | iPhone Apps | 5 | 10-03-09 12:48 |
|
|