//

rtl gemist probleem

rtl gemist probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensden Ik heb een probleem , ik heb een iPhone 4 simlock vrij met een vodafone abo met internet blox. Als ik via de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-11, 05:11
dtsjunk dtsjunk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 90
Standaard rtl gemist probleem

Hey mensden

Ik heb een probleem , ik heb een iPhone 4 simlock vrij met een vodafone abo met internet blox.
Als ik via de atomic web browser RTL gemist wil kijken kan ik sommige filmpjes wel kijken maar de meeste niet, video format is not supported.
Nu komt het.
Als ik mijn T-mobile simkaart van mijn officiele Abo in mijn iphone stop speel hij alle content zonder problemen af zo ook via Wi-Fi.
Ook als ik mijn palm pre als hotspot laat draaien met vodafone sim , kan ik niet streamen. maar ook hier de palm pre als hot spot met t-mobile en alles werkt weer.
Heeft vodafone bepaalde restricties??
Hebben meer mensen hier last van?

Dank je wel alvast!
__________________
iMac 24" 2,96 GHz 8GB DD3 OCZ 128 GB SSD Vertex 2, iPhone 4 White 16gb, iPad 2 16gb White, Timecapsule 1 TB, Fiber Power 120 Mbit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
RTL gemist ascholte iPhone Apps 39 18-12-10 15:54
RTL gemist in het buitenland francebramie iPad algemeen 15 23-08-10 08:56
RTL gemist en SBS6 gemist Shorty007 iPad algemeen 2 09-08-10 23:33
RTL Gemist Shorty007 iPhone algemeen 13 15-04-10 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:27.