//

Air display icm Windows 7

Air display icm Windows 7 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Heb net Air display aangeschaft. Windows 7 bak op hetzelfde WiFi netwerk als me ipad aangesloten. Het programma ziet mijn iPad ook, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-01-11, 00:42
kir kir is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard Air display icm Windows 7

Hallo mensen,

Heb net Air display aangeschaft.
Windows 7 bak op hetzelfde Wi-Fi netwerk als me ipad aangesloten.
Het programma ziet mijn iPad ook, maar wanneer ik hem aanvink gebeurt er op de iPad niets. Kortom het bureaublad wordt niet gekloond of uitgebreid of iets wat er op lijkt. Zet ik vervolgens het vinkje weer voor ''geen apparaat geselecteerd'' dat flitst mijn PC scherm wel een keer....

Zie ik iets over het hoofd? Of heeft iemand tips?

EDIT....

Ik weet niet hoe, maar na nog een aantal keren het programma afsluiten en opstarten werkt het toch....

Edit nummer twee.
Het werkt erg vreemd, zoals nu vind hij de iPad weer niet. Waarschijnlijk naar verschillende keren de programma's op beide apparaten opnieuw opstarten zal het weer werken. Meer mensen hier last van?

Laatst gewijzigd door kir; 25-01-11 om 14:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-12, 16:50
harry1960 harry1960 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb niet jouw probleem.
De eerste keer heb ik wel kontakt moeten maken via het ip-adres ,dat wordt weergegeven op je ipad ,als je air display aanklikt!
Mijn vraag is waarom ik ,als ik bv word opstart ,niets kan in typen via mijn Ipad?
En ik heb geen geluid als ik bv via email ,die ik dan via mijn Ipad opstart op mijn laptop,een flash-filmpje afspeel??
Heeft iemand hier een oplossing voor ,of gaat dit gewoonweg niet lukken.??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Air Video via 3G (icm Time Capsule) jap74 iPad algemeen 5 10-03-11 23:08
Display helderheid .. gezocht display Hobao iPhone algemeen 1 15-07-10 17:56
Mophie Juice Pack Air icm iPhone 3G met Invisible Shield Yash100 iPhone accessoires en onderdelen 0 14-05-09 11:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.