WhatsApp op IpodTouch discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje. Ik wil graag WhatsApp op mijn Ipod. Hij staat niet meer in de appstore op mijn ipod zelf. maar via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp op IpodTouch
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik wil graag WhatsApp op mijn Ipod. Hij staat niet meer in de appstore op mijn ipod zelf. maar via mijn pc kan ik hem nog wel downloaden. Als ik dat doe werkt whatsapp dan wel gewoon ? Alvast bedankt voor je hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jup werkt gewoon!
|
|
|||
|
|||
Dan ga ik hem maar is kopen. ik heb toch nog een paar itunes kaarten liggen
|
|
|||
|
|||
Na de laatste update werkt whatsapp niet meer op de ipod, dus je kunt hem beter niet kopen.
|
|
||||
|
||||
Gebruik voortaan de zoekfunctie en dan was je allang op de WhatsApp verzameltopic gestuit!
|
|||
|
|||
heb hem gedownload werkt helaas niet... 80 cent verspild :')
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik kan ook niet meer downloaden. Whatsapp reqs; Ipod touch 3th gen of higher Iphone 3gs or higher. Heel jammer, maar waar. Je kan alleen maar via jailbreak dacht ik |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hulp. Ik had ook nog verder op internet gezocht maar het is idd niet mogelijk zonder jailbreak. Ik weet niet zeker of ik die ga nemen want ik hoor over vele risico's en ik heb nog veel itunes kaarten liggen dus die zou ik dan zomaar weggooien. En ik heb ook gelezen dat je je geld terug kan krijgen. ga ik wel ff regelen dan koop ik wel een vervangende app voor whats app ...
|
|
||||
|
||||
Jammer voor je.
Omdat we al een verzameltopic hebben en jij WhatsApp helaas niet kunt gebruiken gaat hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IpodTouch start niet meer op na herstellen. | IpodTouchRemie | iPhone algemeen | 1 | 13-02-11 09:31 |
iPod touch: hulp met jailbreaken van 4.2.1 (ipodtouch) | delan73 | Jailbreak | 8 | 14-01-11 19:27 |
Windows: Account IpodTouch en Iphone | martine1986 | iTunes | 1 | 28-05-10 20:23 |
ihone en ipodtouch apparte bibliotheken???? | martijn11 | iPhone algemeen | 1 | 11-10-09 16:41 |
iphone en ipodtouch hoe aparte bibliotheek? | martijn11 | iTunes | 0 | 11-10-09 16:18 |
|
|