Flasplayer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Vast en zeker zal mijn vraag wel al ergens staan, helaas kan ik hem nergens vinden nog. Flasplayer iedereen wel bekend. de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Flasplayer
Beste leden,
Vast en zeker zal mijn vraag wel al ergens staan, helaas kan ik hem nergens vinden nog. Flasplayer iedereen wel bekend. de iPhone 3 heb ik maar merk dat ik enkele sites niet op kan zonder Flasplayer te hebben. Hoe krijg ik dit programma op mijn telefoon en waar kan ik deze informatie vinden? alvast bedankt.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Waar slaat dat op, heb je niks zinnigs te melden?
Flash player is er nog niet voor de Iphone er word wel gezegt ofja eigenlijk laten ze het ons zien dat het via een omweg wel kan zoek maar even op youtube de eerste hit zoals ik net bekeek daar word het keurig uitgelegd natuurlijk geheel op eigen risico |
|
||||
|
||||
Harley maakt grapje over tiepvout denk ik
|
|||
|
|||
frashplayer... zoek het even op via youtube..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is het enige nadeel aan de iphone dat deze geene flashplayer opzitten heeft, daar zal je mee moeten leven. Maar er bestaat een applicatie skyfire webbrowser genaamd en deze kan af en toe bepaalde filmpjes toch afspelen . Mss moet je die applicatie eens downloaden en dan hopen de filmpjes die je wil zien dat deze ze kan afspelen maar ik zeg er nogmaals bij; helaas zullen heel wat filmpjes er niet op afspelen. Veel succes. En aan de mensen hier die onnozele zever verkopen; als je niks te zeggen hebt of er geen fluit van afweet zwijg dan, de topicstarter is daar niet mee geholpen en jullie jagen zo mensen weg.grow up. |
|
||||
|
||||
In cydia even op frash in deze source http://repo.benm.at/
Suc6
|
|