Films op iphone. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 4tal programmakes zoals cinexplayer,oplayer,av player en vlc streamer. Bestaat er nu echt geen video player die alles doet wat het moet doen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films op iphone.
Ik heb een 4tal programmakes zoals cinexplayer,oplayer,av player en vlc streamer.
Bestaat er nu echt geen video player die alles doet wat het moet doen? Een 720p mkv film mag je al vergeten, de ene speelt het formaat niet af en degene die het wel afspelen gaat maar langzaam vooruit en je kan dus gewoonweg niet normaal kijken,ook de subs verschijnen dan niet meer. Dan avi film; bij deze is het geen probleem alhoewel als ik me nu goed herinner is de één de subs niet wil tonen ongeacht wat ik doe of nakijk en de bij cinexplayer moet ik zelf aanklikken en oplayer is de beste wat avi betreft, die toont meteen de nl subs. Dan heb ik een full dvd film erop gezet, 2tal spelen deze niet af en de 2andere spelen deze perfect af maar geen nl subs te zien? Het is dus een ramp aangezien er niet 1 bij is die doet wat het moet doen. Ik weet wel je ook kan streamen maar dat wil ik niet, ik wil films er effectief opkrijgen zodat ik geen 3G of Wi-Fi verbinding nodig heb om de films te bekijken. Update; ondertussen movie player aangeschaft en alweer geld voor noppes uitgegeven; zelfde resultaten. Laatst gewijzigd door apotheosis; 17-03-11 om 23:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik gebruik Oplayer voor AVI films (ik download alleen maar AVI) en die werkt bij mij echt perfect. Ik kijk gemiddels zo'n 5 a 6 films per week en nog geen enkel probleem gehad. grafisch top. dat er echter geen ondertiteling bij zit maakt voor mij niet uit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
XBMC doet alles. Moet je hem alleen ff jailbreaken, lijkt me een makkelijke keuze
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films op Iphone | joppen12 | iPhone algemeen | 7 | 26-12-10 02:35 |
Video: iphone films | blaugrana | Muziek, foto & video | 11 | 31-01-10 18:09 |
Films op je iphone | Cees Rijneveen | Archief | 2 | 23-10-09 18:30 |
Windows: Films op de iphone | CharlieCharlo | iTunes | 0 | 09-06-09 18:35 |
films op iphone | pancu007 | Archief | 2 | 24-02-08 23:33 |
|
|