//

Films op iphone.

Films op iphone. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 4tal programmakes zoals cinexplayer,oplayer,av player en vlc streamer. Bestaat er nu echt geen video player die alles doet wat het moet doen? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-03-11, 22:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Films op iphone.

Ik heb een 4tal programmakes zoals cinexplayer,oplayer,av player en vlc streamer.

Bestaat er nu echt geen video player die alles doet wat het moet doen?

Een 720p mkv film mag je al vergeten, de ene speelt het formaat niet af en degene die het wel afspelen gaat maar langzaam vooruit en je kan dus gewoonweg niet normaal kijken,ook de subs verschijnen dan niet meer.

Dan avi film; bij deze is het geen probleem alhoewel als ik me nu goed herinner is de één de subs niet wil tonen ongeacht wat ik doe of nakijk en de bij cinexplayer moet ik zelf aanklikken en oplayer is de beste wat avi betreft, die toont meteen de nl subs.

Dan heb ik een full dvd film erop gezet, 2tal spelen deze niet af en de 2andere spelen deze perfect af maar geen nl subs te zien?

Het is dus een ramp aangezien er niet 1 bij is die doet wat het moet doen.

Ik weet wel je ook kan streamen maar dat wil ik niet, ik wil films er effectief opkrijgen zodat ik geen 3G of Wi-Fi verbinding nodig heb om de films te bekijken.

Update; ondertussen movie player aangeschaft en alweer geld voor noppes uitgegeven; zelfde resultaten.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 17-03-11 om 23:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-11, 08:42
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

ik gebruik Oplayer voor AVI films (ik download alleen maar AVI) en die werkt bij mij echt perfect. Ik kijk gemiddels zo'n 5 a 6 films per week en nog geen enkel probleem gehad. grafisch top. dat er echter geen ondertiteling bij zit maakt voor mij niet uit.
  #3  
Oud 18-03-11, 15:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt Bekijk bericht
ik gebruik Oplayer voor AVI films (ik download alleen maar AVI) en die werkt bij mij echt perfect. Ik kijk gemiddels zo'n 5 a 6 films per week en nog geen enkel probleem gehad. grafisch top. dat er echter geen ondertiteling bij zit maakt voor mij niet uit.
Oplayer heb ik ook en nog 4 andere en inderdaad, het enige dat goed werkt is avi maar al de rest werkt gewoonweg niet naar behoren of werkt helemaal niet.
  #4  
Oud 18-03-11, 15:08
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

XBMC doet alles. Moet je hem alleen ff jailbreaken, lijkt me een makkelijke keuze
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films op Iphone joppen12 iPhone algemeen 7 26-12-10 02:35
Video: iphone films blaugrana Muziek, foto & video 11 31-01-10 18:09
Films op je iphone Cees Rijneveen Archief 2 23-10-09 18:30
Windows: Films op de iphone CharlieCharlo iTunes 0 09-06-09 18:35
films op iphone pancu007 Archief 2 24-02-08 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.